مجید صالح با تاکید بر اینکه از مدیر فنی شدن ایراندوست خوشحال است گفت: چون زمان زیادی در اختیار نداشتیم کار را شروع کردم تا به محض رسیدن استوان بتوانیم سریعتر به خواسته هایمان برسیم.

مجید صالح که بلافاصله پس از حضورش در انزلی ملوان را تمرین داد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: یک رزومه از ایشان به من داده اند و یک رزومه از من به ایشان، شناخت‌مان از یکدیگر در همین حد است و البته امیدوارم بتوانیم با یکدیگر برای ملوان خوب کار کنیم و شرایط خوبی در انزلی برای هواداران این تیم به وجود بیاوریم.

صالح در ادامه در مورد شروع کارش در ملوان گفت: تصمیم بر تغییرات بود و اینگونه شد که با من مذاکره کردند و به این ترتیب به انزلی آمدم و چون فرصت زیادی نداشتیم و نمی توانستیم زمان را از دست بدهیم دو تمرین در روز را لحاظ کردیم و من با بازیکنان آشنا شدم.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: البته برخی از آنها در تیمهای دیگر بازیکنان خود من بوده اند و آنها را می شناسم اما معارفه کلی بود  احتمالا استوان  جمعه به انزلی می رسد تا برنامه ها را با هم چک کنیم و با هماهنگی کار را ادامه بدهیم.

صالح در رابطه با مدیر فنی شدن نصرت ایراندوست سرمربی سابق ملوان در این باشگاه اینگونه حرفهایش را ادامه داد: آقای ایراندوست برای ملوان زحمت زیادی کشیده اند و به گردن این تیم حق دارند. با ایشان در این رابطه صحبت کردم و رخصت گرفتم  و خوشحالم که از ملوان جدا نشده اند و می توانند به ما کمک کنند.

صالح در پایان در مورد امکانات و البته هواداران ملوان افزود: زمین و امکانات این تیم را دیدیم و کار را که شروع کردیم متوجه حمایت هواداران این تیم شدم لازم است که از مردم این شهر تشکر کنم که اینگونه حمایت خود را در روز اول تمرین اعلام کردند.