بشرویه – خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت بشرویه با بیان اینکه عده‌ای نادان وهابی و سلفی که تنها مترسک‌های دست آمریکا هستند و حرف از دفاع از اسلام می‌زنند به دنبال نابودی نسل شیعه هستند، گفت: باید فرهنگ غدیردر جامعه ترویج شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی اکبر حدادیان با تبریک فرارسیدن عید بزرگ مسلمان عیدغدیر اظهارکرد: ائمه اطهار انسان هایی برگزیده ای بودند که خدا آنان را مشعل فروزان هدایت برای جامعه بشری و الگوهای حق جویان و حق پرستان قرار داده است و تمامی آنان شخصیت‌هایی هستند که تنها برای هدایت انسان‌ها فرستاده شده اند.

حجت‌الاسلام حدادیان گفت: استواری دین و اسلام براساس تمامی تلاش‌های ائمه اطهار و پاکدامنی آنان است که همگی در راه تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام و مکتب علوی و شیعی تلاش کردند.

امام جمعه موقت شهرستان بشرویه با اشاره به میلاد با سعادت امام هادی(ع) بیان کرد: وجود مقدس امام هادی(ع) در زمان جاهلیت دنیا را به بازار تشبیه کرده بودند که اینگونه بیان شده در این دنیا جمعی خرید می کنند و جمعی فروشنده هستند و عده ای تنها فکر سود و منفعت هستند و آنانی که ضرر کردند پشیمان و باید در این بازار دنیا تنها معامله با معبود الهی باشد تا رضایت و خشنودی پروردگار را دربر داشته باشد و در خرید از خدا تنها بهشت را طلب کنند.

وی گفت: آنانی که دست در کار خیر دارند قسمتی از سرمایه خود صرف آندسته از مردمان محروم و سبب خوشحالی آنان شوند تا خداوند نیز به برکتشان اضافه کند.

حجت‌الاسلام حدادیان به رخداد بزرگ تاریخ اسلام عید بزرگ بندگی عید غدیر اشاره کرد و افزود: یک عده نادان وهابی و سلفی که تنها مترسک‌های دست آمریکا هستند در عصر کنونی دم از دفاع از اسلام می زنند و بر آن هستند که باید نسل شیعه برداشته شود و تمامی مقدسات شیعه از بین بروند.

 وی بیان داشت: دشمنان اسلام شیعی بدانند در این عرصه شکست می خورند و تمامی مسلمان جهان باردیگر به آنان نیز نشان خواهند داد ما فرزندان علی(ع) و زهرا(س) هستیم و پیرو ولایت و ائمه هستیم و نخواهیم گذاشت حتی دشمن بفکر تخریب مقدسات و نظام شیعه و مسلمانان بیفتد.

وی با بیان اینکه جامعه انسانی برای رسیدن به خوشبختی و قدم نهادن در راه سعادت و عاقبت بخیر شدن محتاج به راهنما و هادی است؛ عنوان کرد: بر این اساس است که خداوند از باب رحمت بر جامعه بشریت منت نهاد و انبیاء الهی را فرستاد تا هدایت گر جامعه بشری باشند.

وی وی با بیان اینکه نعمت الهی تا پیامبری حضرت رسول ادامه داشت و بعد از مرگ پیامبر امامت شکل گرفت، بیان داشت: تمامی اتفاقات غدیر خم به اذن خدا و وحی الهی صورت گرفت و حضرت علی(ع) در خطبه " مَنْ كُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ" به امامت برگزیده شده اند.

وی همچنین به افتخارات کاروان ورزشی معلولان نیز اشاره کرد و گفت:ملت ما ملتی است که تمامی مردم آن افتخار آفرین هستند و در تمامی زمینه‌ها افتخار می‌آفرینند و پرچم کشور ایران را در تمامی نقاط جهان به اهتزاز در می آورند.

حدادیان همچنین به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و بیان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون تلاش‌های نیروهای انتظامی هستیم که تمامی دسیسه و عملیات استکبار را چه در داخل و چه در خارج خنثی می کنند.