اصفهان – خبرگزاری مهر:‌امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: تمام نیروهای مسلح در ایران مانند انگشتان یک دست تلقی می‌شوند که در برابر مستکبران، خائنین و... همانند یک مشت محکم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام و المسلمین میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان به اشاره به هفته نیروی انتظامی و سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات افزود: این دو نیروی مقدس همواره در طول سه دهه گذشته در خدمت اسلام و حاکمیت اسلامی ایران در حال خدمت‌رسانی به منظور تأمین امنیت ملت عظیم ایران بوده و در این راستا تلاش کرده اند.

وی حضور مقام معظم رهبری را در راس آن عاملی دانست که از خصایص ویژه جمهوری اسلامی ایران است و بیان داشت: همین موضوع نظام حاکمیت ایران را از دیگر کشورهای منطقه متمایز کرده است.

به گزارش مهر امام جمعه موقت اصفهان در ادامه سخنان خود به عید غدیر نیز اشاره نمود و بیان داشت: در این ایام باید به فکر یاری رساندن به مستمندان نیز بود چنانچه دارای ارزش و ثوابی مضاعف است.

حجت الاسلام میردامادی در ادامه بیان داشت:‌  ریشه نظام جمهوری اسلامی ایران نیز در غدیر خم و جایگاه ولایت فقیه است که همین نکته از تمایزات حاکمیت نظام اسلامی در جهان به شمار می رود.

وی همچنین در ادامه سخنان خود خطاب به شهرداری ها و اداره دارایی گفت: باید رعایت حال مردم را بیشتر کنید چنانچه اگر مردم را نداشته باشیم هیچ نداریم.