در آیین تجدید میثاق ورزشکاران کاروان غدیر با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، نوه گرانقدر امام راحل ( ره) با ورزشکاران ملی پوش اعزامی به مسابقات پاراآسیایی اینچئون گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولان، وی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلام، برای ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی  خطاب به ورزشکاران جانباز و معلول گفت: اولین گام مهمی که شما برداشته اید این است که نماینده ملت ایران هستید و گام دوم حضور در مسابقات پاراآسیایی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: فارغ از هر نتیجه ای که به دست آید، این عمل ارزشمند است و از مصادیق ایمان و همت شماست که توانسته اید بعد نقص جسمانی را با همت خود به نقطه قوت تبدیل کنید و این مایه مباهات و افتخار است.

فرزند یادگار امام (ره) در پایان گفت: آرزوی همه ما این است که انشاالله در این مسابقات نیز همانند دوره های گذشته موفق باشید و با کارنامه ای درخشان در ورزش‌های گروهی و فردی به میهن بازگردید.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، با حضور در میان جمع ورزشکاران حاضر با آنها گفتگویی صمیمانه انجام داد.