بجنورد - خبرگزاری مهر: جانشين فرماندهي انتظامي خراسان شمالي از وقوع يك فقره سرقت مسلحانه از فروشگاه اتكا در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد قرايي در تشريح اين خبر گفت: ساعت 20 و هفت دقیقه شنبه شب 19 مهرماه سال جاري، سارقي نقاب دار از فروشگاه اتكا بجنورد سرقت مسلحانه انجام داد.

وي اظهار داشت: بلافاصله بعد از اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 ماموران انتظامي در محل حاضر شدند كه با بررسي هاي انجام شده مشخص شد سارق با يك اسلحه شكاري وارد فروشگاه شده و مبلغ ناچيزي وجه نقد را سرقت كرده و با استفاده از يك دستگاه موتورسيكلت متواري مي شود.

جانشين فرماندهي انتظامي خراسان شمالي با اشاره به اينكه در اين رابطه به متصديان و مشتريان فروشگاه هيچگونه آسيبي نرسيده افزود: تحقيقات پليس در اين رابطه ادامه دارد.

سرهنگ قرايي از شهروندان و كسبه هاي سطح شهرستان بجنورد خواست كليه تمهيدات و اقدامات امنيتي لازم را براي جلوگيري از چنين وقايعي انجام دهند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: خبر تكميلي متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یازده روز قبل نیز در اقدامی مشابه، سارق مسلحی یک فروشگاه مواد غذایی در بجنورد را مورد حمله قرار داد و بعد از شلیک با یک قبضه اسلحه شکاری،  پول نقد موجود در صندوق این فروشگاه را به سرقت برد.