مشهد - خبرگزاری مهر: دبیر جشنواره "مردم و امنیت" گفت: برخی از آثار ارائه شده در جشنواره قابلیت استفاده در نمای شهری و فرهنگ سازی را دارند.

ابراهیم زره ساز در حاشیه اکران عمومی فیلم های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره "ما" در گفتگو با خبرنگار مهر ابراز کرد: از بین 385 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره 140 اثر به  بخش فیلم های برای اکران راه یافتند.

وی ادامه داد: 120 اثر از بین این آثار در روز جمعه 18 مهر از ساعت 9 تا 15 و شنبه 19 مهر از ساعت 9 تا 17 عصر در قالب های داستانی، مستند، انیمیشن، 110 ثانیه ای و مردمی در سینما هویزه مشهد اکران شد.

زره ساز با بیان اینکه نتایج نهایی آثار برگزیده عصر امروز در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد، عنوان کرد: استقبال عمومی از این فیلم ها به نسبت فضای جشنواره خوب بود.

معاون هنری و سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی ابراز کرد: جشنواره، محلی برای جمع آوری آثار است و کار اصلی ستاد جشنواره بعد از مراسم اختتامیه آغاز می شود.

زره ساز بیان کرد: باید در سطح خانواده، مدارس و جامعه روی این آثار کار شود چرا که برخی از آنها مانند پوستر های خوبی که مطابق با موضوع امنیت اجتماعی طراحی شده اند، قابلیت استفاده در نمای شهری و فرهنگ سازی را دارند.

وی افزود: برخی از این آثار هم با توجه به دغدغه هنرمندان تولید کننده آثار  برای فرهنگ سازی و ایجاد امنیت در فضای مجازی کاربرد دارند که ستاد جشنواره برای این منظور بعد از اتمام جشنواره برنامه ریزی می کنند.

برچسب‌ها