مشهد - خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: بازار خودرو مشهد به زمینی در مجیدیه قاسم آباد منتقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال قربانی بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران؛ اظهار كرد: بازار كتاب و بازار خودرو از دغدغه های مدیرت خدمات شهری است كه در آینده نزدیك بازار خودرو به منطقه مجیدیه منتقل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد؛ افزود: کاهش ترافیک و ایجاد فضایی مطلوب در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، کاهش واسطه‌ها، امکان دسترسی همزمان به انواع کالاها، صرفه جویی در وقت، تنظیم بازار از اهداف بوده است.

وی افزود: بهبود سیما و منظر شهری و همچنین برخی موارد ایمن سازی در بحث تابلوهای محیطی در سطح شهر مشهد مدنظر است كه اخطارهای لازم به صاحبان این پلاك ها داده شد و در صورت عدم اجرای قانون مبلغ جریمه بر روي فیش عوارض شهروند محاسبه می شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از بهره‌برداری از پنج بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی تا پایان سال جاری در راستای تحقق هدف "هر محله، یک بازار" خبرداد و اعلام كرد: با احداث این پنج بازار در مناطق کم‌برخوردار بازارهای شهرداری به 46 بازار خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد با بیان اینكه این بازارها شامل بازارهای میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی طبرسی، توس، میثاق، مهرآباد و میرزاکوچک خان است؛ افزود: بازار طبرسی 97 درصد، بازار 90 درصد،  بازار میثاق 75 درصد، بازارهای مهرآباد و بازار میرزاکوچک خان 55 و 45 درصد پیشرفت داشته و همه این 5 بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد بر همكاری این سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت در راستای توزیع اقلام پرمصرف و پرنیاز شهروندان با قیمت مصوب دولتی در ایام خاص مانند یلدا و نوروز تحت عنوان طرح تنظیم بازار تاكید كرد.