سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه جام حذفی، جام شگفتی هاست گفت: از راه جام حذفی آسانتر از لیگ می توان سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پیام بوشهر درباره این دیدار اظهار داشت: همانطور که می دانید جام حذفی، جام شگفتی هاست و تیم‌های بزرگ اگر بخواهند دیگر تیم ها را دست کم بگیرند قطعا به مشکل برخواهند کرد و از بازیکنانم می خواهند در این بازی مغرور نشوند و بعد از این بازی با آمادگی کامل به مصاف فولاد اهواز برویم.

وی درباره اینکه در این دیدار با تیم اصلی به میدان می رود یا خیر، بیان کرد: قطعا در این دیدار با تیم اصلی خود بازی خواهم کرد و این مسابقات را دست کم نمی گیرم چون این مسابقات می تواند مسیر راحتی برای کسب جام و کسب سهمیه باشد و امیدوارم در ادامه بتوانیم مرحله به مرحله تا فینال پیش برویم.

سرمربی ذوب آهن درباره اینکه در چند بازی گذشته خود نتایج خوبی کسب کرده است و آیا در ادامه این نتایج باز هم رخ می دهد یا خیر، تصریح کرد: امیدوارم اتفاق بدی رخ ندهد؛ روند خوبمان به تعطیلی لیگ رسید و با توجه به تمرینات خوبمان در این تعطیلی امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و بازی فردا برای بازیکنانم نوعی آماده سازی برای بازی با فولاد اهواز باشد.

گل محمدی درباره تدابیر خود برای سیستم ذوب آهن با توجه به اینکه پیام بوشهر برای ارائه بازی دفاعی می آید بیان داشت: بازیکنان من در فضای کم می توانند به خوبی به یکدیگر پاس بدهند و در ضربات از راه دور و حمله از کناره ها تمرکز و تمرین خوبی داشته ایم و امیدوارم در بازی فردا بتوانیم گلهای زیادی بزنیم و با روحیه بالایی به مصاف فولاد برویم.