تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان با برتری مقابل حریفان بوشهری خود، به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کردند. پرسپولیسی‌ها در روز بازگشت پیام صادقیان درحالی تیم کارگر بنه‌گز بوشهر را مغلوب کردند که باید در مرحله بعدی این جام به مصاف راه‌آهن برود.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای روز نخست از مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، عصر امروز پنجشنبه 2 بازی دیگر برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال پرسپولیس در خانه مقابل تیم دسته دومی کارگر بنه‌گز بوشهر به پیروزی 3 بر صفر دست یافت.

در این مسابقه که در حضور کمتر از 500 تماشاگر و در ورزشگاه آزادی برگزار شد، محمد عباس‌زاده (15)، پیام صادقیان (77- پنالتی) و امید عالیشاه (86) برای پرسپولیس گلزنی کردند. البته عباس‌زاده که یکی دو مرتبه در نیمه نخست موقعیت گلزنی را از دست داد، پس از اینکه در دقیقه 50 هم یک ضربه پنالتی را دست داد، به خاطر عملکرد نه چندان مطلوب، جای خود را به پیام صادقیانی داد که به تازگی دوران محرومیتش به پایان رسیده است.

پس از ورود صادقیان به زمین مسابقه، شرایط بازی تا حدودی به سود سرخپوشان پایتخت تغییر کرد و آنها توانستند در 15 دقیقه پایانی دو مرتبه دیگر دروازه حریف بوشهری را باز کرده و با یک پیروزی خوب، خود را آماده حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر کنند.

با این پیروزی شاگردان حمید درخشان به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتها جام حذفی صعود کردند که باید در این مرحله به مصاف تیم راه‌آهن تهران بروند. زمان و مکان برگزاری این بازی بعد از مراسم قرعه‌کشی که روز 27 مهرماه در محل سازمان لیگ برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

همچنین در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، تیم ذوب‌آهن با 2 گلی که در دقایق پایانی نیمه نخست به ثمر رساند و گلزنی پهلوان در اواسط نیمه دوم، برابر دیگر تیم بوشهری، یعنی پیام چغادک به پیروزی 3 بر صفر رسید و به مرحله بعدی این مسابقات صعود کرد. صنعتی خوزستان حریف مرحله بعدی ذوب‌آهنی‌ها در مسابقات جام حذفی است.

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:
* پرسپولیس تهران 3 - کارگر بنه‌گز بوشهر صفر
گل:
محمد عباس‌زاده (15)، پیام صادقیان (77- پنالتی) و امید عالیشاه (86) برای پرسپولیس

* ذوب‌آهن اصفهان 3 - پیام چغادک بوشهر صفر
گل: مهدی رجب‌زاده (44)، اکبر ایمانی (45) و احسان پهلوان (75) برای ذوب‌آهن

مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:
جمعه - 25/07/93
* پارسه تهران - فولاد خوزستان، ساعت 14، ورزشگاه صنایع دفاع
* پدیده مشهد - خونه به خونه بابل، ساعت 14، ورزشگاه ثامن (ع) مشهد
* پیکان تهران - بهمن شیراز، ساعت 14:30، ورزشگاه دستگردی تهران
* صنعت ساری - ملوان بندرانزلی، ساعت 14:30، ورزشگاه شهدای ساری
* تراکتورسازی تبریز - کارون اهواز، ساعت 14:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

شنبه - 26/07/93
* گل‌گهر سیرجان - سپاهان اصفهان، ساعت 14، ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر|
* استقلال اهواز - نفت تهران، ساعت 17، ورزشگاه تختی اهواز
* فولاد نوین اهواز - استقلال تهران، ساعت 19، ورزشگاه غدیر اهواز