سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه بازیهای جام حذفی برای این تیم دارای اهمیت است، گفت: ما فقط تا لئوناردو پیمنتا به عنوان بازیکن جدید به توافق رسیده‌ایم و دیگر نام‌ها شایعاتی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر از تبریز، فراز کمالوند در نشست خبری پس از بازی تیم‌های گسترش فولاد تبریز و شهدای ارتش اصفهان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این بازی برای ما جدی‌ترین محلی بود که من پس از چند جلسه تمرین ارزیابی فنی خوبی از بازیکنان گسترش فولاد داشتم.

وی ادامه داد: در بازی با شهدای ارتش اصفهان به دنبال کسب پیروزی و صعود به مرحله بعد بودیم. در این بازی شاگردانم 50 درصد از خواسته های کادر فنی را در زمین بازی پیاده کردند.

کمالوند با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش در مرحله یک شانزدهم جام حذفی عنوان کرد:  خوشحالم که اولین حضور من در تیم گسترش فولاد با کسب پیروزی همراه شد. امیدواریم این پیروزی در جام حذفی زمینه ساز بردهای دیگر و شکوفایی مجدد گسترش فولاد شود.

وی با بیان اینکه تیم گسترش فولاد در هر چهار منطقه از زمین دچار نقطه ضعف است، گفت: ما تا نیم فصل با این نفرات به کارمان ادامه خواهیم داد اما در پایان نیم فصل با جذب چند بازیکنان جدید این نقاط ضعف را پوشش می دهیم تا هواداران یک گسترش فولاد دیگری را در نیم فصل دوم لیگ برتر مشاهده کنند.

کمالوند در خصوص شایعات اخیر در ارتباط با جذب چند بازیکن از جمله جاسم کرار و آندرانیک تیموریان یادآور شد: تنها بازیکنی که به صورت رسمی با وی مذاکره کرده و به توافق رسیده‌ایم، لئوناردو پیمنتا است که از روز شنبه در تمرینات حاضر می‌شود و دیگر نام‌ها همگی شایعاتی است که رسانه مطرح می‌کنند.

تیم گسترش فولاد تبریز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور توانست در خانه با نتیجه سه بر صفر تیم شهدای ارتش اصفهان را از پیش رو بردارد.