اصفهان - خبرگزاري مهر: رئيس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی اصفهان گفت: پیش از حضور در باشگاه سپاهان از سوی پیشکسوتان شنا برای حضور در انتخابات این هیات، دعوت به کار شدم اما بعد از ورود به این عرصه، به یک باره با غافلگیری مدیرعامل سپاهان شدم و بعد از انتخابات تصمیم گرفتم که در این هیات نیز بمانم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرزاد خليليان ظهر امروز در نشست خبري با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به برنامه‌های این هیات اظهار کرد: برنامه‌های این هیات در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی شنای استان بوده و رشته‌های پایه به عنوان رشته‌های پرمدال بازی‌های آسیایی و المپیک باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرند زیرا شنا یکی از رشته‌های مهم به شمار می‌رود.

وی با اشاره به برنامه‌های راهبردی این هیئت تصریح کرد: هیات شنا، شیرجه و واترپلوی اصفهان در حال حاضر به دنبال تدوین برنامه چهارساله هیات بوده تا تلاش کند که برای تربیت ورزشکاران در این رشته اقدام کند و ما باید کاری کنیم که به رقبای خود در این رشته مانند کره جنوبی، ژاپن و چین برسیم و فاصله خود با آنها را کاهش دهیم

رئيس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی اصفهان با اشاره به وضعیت ورزشکاران ایرانی خاطرنشان کرد: ایران رقبای سختی در آسیا دارد که رسیدن به آنها دشواری خاصی دارد اما می‌توان برای کم کردن این فاصله، اقدامات بسیاری صورت داد و اصفهان در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی دارد.

وی با اشاره به فلفسه وجودی استخر انقلاب تاکید کرد: این استخر برای پرورش قهرمانان ایجاد شده و ورزشکاران شنا باید از امکانات مناسب برخوردار باشند زیرا قهرمانی رشته شنا بدون وجود استخر، مانند یک شوخی است و وضعیت موجود باید تحلیل شده و با اختصاص بودجه مناسب، بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

خلیلیان با بیان اینکه تیم واترپلوی سپاهان با هدف بومی‌گرایی به لیگ برتر بازگشت، گفت: این تیم از بازیکنان بومی بهره می‌برد و ما برای تقویت این رشته در اصفهان، اقدام به تیم‌داری در واترپلو کردیم و در کنار آن می‌خواهیم از دیگر ظرفیت‌های استان نیز استفاده کرده و به مسائل قهرمانی توجه مناسب نشان دهیم.

وی درباره فعالیت استخرهای شهر اصفهان تصریح کرد: استخرهای بدون مجوز، امکان فعالیت در اصفهان را ندارند و باید در این زمینه دقت لازم صورت گیرد اما بر خلاف کسانی که معتقد هستند که هزینه استخرها در اصفهان بالا بوده، به نظر من این هزینه‌ها چندان بالا نیست و حتی در برخی مناطق جنوبی شهر، قیمت‌ها شکسته شده و نسبت به هزینه‌های خانوار، چندان بالا نیست!

رئيس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی اصفهان اضافه کرد: تا کنون خبری مبنی بر دریافت هزینه‌های بالا در استخرهای اصفهان به ما نرسیده اما در صورت وجود چنین هزینه‌هایی، بدون شک با آنها برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی پیرامون حضور همزمان در باشگاه سپاهان و هیات شنای اصفهان خاطرنشان کرد: من پیش از حضور در باشگاه سپاهان از سوی پیشکسوتان شنا برای حضور در انتخابات این هیات ، دعوت به کار شدم اما بعد از ورود به این عرصه، به یک باره با غافلگیری مدیرعامل سپاهان شدم و بعد از انتخابات تصمیم گرفتم که در این هیات نیز بمانم.