در حالی که تیم کاراته آماده حضور در مسابقات قهرمانی جهان می شود  کنار گذاشتن محسن آشوری از سمت مدیر تیم های ملی حاشیه های اطراف این تیم را افزایش داد. 

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای کاراته قهرمانی جهان 14 تا 18 آبان ماه به میزبانی آلمان در شهر برمن برگزار می شود و تیم ملی کشورمان که این روزها باید در آرامش کامل مهیای حضور در این میدان بزرگ شود هر روز بیش از روز قبل در حاشیه فرو می رود.

سایت رسمی فدراسیون کاراته ساعاتی قبل از حضور موقت رئیس فدراسیون به عنوان مدیر تیم های ملی کاراته خبر داد. سمندر در همین رابطه گفته است : از زحمات محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در مدت زمانی که این مسئولیت را بر عهده داشته، تشکر می کنم و پس از پیکارهای جهانی به صورت مجزا برای بخش مردان و زنان مدیر تعیین خواهم کرد.

اینکه این تصمیم می تواند در حاکم شدن آرامش در تیم ملی چقدر تاثیر گذار باشد طی چند روز آینده مشخص خواهد شد ولی نباید از نقش خود مسئولان فدراسیون در بروز و بالا رفتن این حواشی به سادگی گذشت. هر چند خیلی از حاشیه سازان برای کاراته در تلاشند تا نقش آشوری را در این حواشی پررنگ جلوه دهند ولی واقعیت این است که آشوری تلاش زیادی برای جلوگیری از ورود مسائل و مشکلات به اردوی تیم ملی شد و به نظر می رسد کنار گذاشتن وی در شرایط کنونی چندان راه حل منطقی به نظر نمی رسد. 

خبرنگار مهر برای کسب اطلاعات بیشتر و دلایل این برکناری با آشوری و سمندر تماس گرفت اما آنها پاسخگو نبودند.