اصفهان – خبرگزاري مهر: رئيس كميته شناي هيئت شنا، شيرجه و واترپلوي اصفهان گفت: اولويت هيئت شناي اصفهان، استعداديابي بوده و مديران بايد به تيم‌داري در شنا ترغيب شوند، بنابراين برنامه‌هاي مختلفي در اين راستا در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود جابرزاده ظهر شنبه در نشست خبري با خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي اظهار داشت: اگرچه در سال‌هاي گذشته هيئت شنا با توقف عملکردي مواجه شده بود اما امروز برنامه‌هاي استعداديابي در هيئت صورت مي‌گيرد و بدون شک به زودي شاهد اتفاقات بسيار خوبي در اين هيئت خواهيم بود.

وي با اشاره به اهميت توجه به سنين پايه در شنا افزود: کميته شناي اين هيئت به دنبال برنامه‌هاي بسياري بوده و طرح استعداديابي را دنبال مي‌کند و قرار است ايستگاه‌هاي مختلفي در اين راستا راه‌اندازي شود و برنامه‌هاي بسياري براي استعداديابي و پشتوانه‌سازي اين ورزش انجام شود.

رئيس كميته شناي هيات شنا، شيرجه و واترپلوي استان اصفهان ادامه داد: قرار است پس از آن رده‌هاي سني بالاتر مورد توجه قرار گرفته و تا سطح قهرماني مسابقات مختلف شنا، پيش رويم.

وي با اشاره به موضوع توجه به ليگ‌هاي داخلي بيان داشت: ما تلاش مي‌کنيم که شنا را در استخرها گسترش داده و در زمينه تشويق مديران به شرکت در مسابقات، اقدام کنيم و در حال حاضر قرار است نخستين مسابقات ليگ استاني در اصفهان با حضور تيم‌هاي مختلف برگزار شود.

جابرزاده با بيان اينکه استفاده از مربيان خارجي و برنامه‌هاي تمريني مناسب، رمز موفقيت کشورهاي مطرح آسيا در شنا به شمار مي‌رود، گفت: زماني مي‌توانيم شناي خود را در جهان و آسيا مطرح کنيم که داراي برنامه‌هاي تمريني مناسب و به روزي باشيم و در اين زمينه موفق ظاهر شويم.