با حضور مهدی تاج در محل صدا وسیما آخرین مذاکره برای مشخص شدن حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون فوتبال قصد دارد این بار به صورت جدی مقابل سازمان صدا و سیما قرار بگیرد تا سرانجام یک بار برای همیشه قضیه حق پخش روشن شود. پیرو همین موضوع علی کفاشیان طی دو ماه گذشته چندین نشست را با نمایندگان رسانه ملی برگزار کرد که هیچیک از این نشست ها منجر اتخاذ یک تصمیم واحد نشد.

از این رو رئیس فدراسیون فوتبال که هم اینک در سفر مالزی به سر می‌برد هفته قبل در نامه ای به رئیس سازمان لیگ برتر اعلام کرد بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر در صورت عدم توافق با صدا و سیما نباید پخش تلویزیونی شود.

راه ندادن دوربین‌های تلویزیونی به سالن کنفرانس خبری مربیان در ساختمان سازمان لیگ برتر امروز دوشنبه نشان دهنده این موضوع بود بود که سازمان لیگ پای کار ایستاده است. با این وجود قرار است عصر امروز مهدی تاج آخرین نشست خود را با نماینده صدا و سیما برگزار کند. این نشست که قرار است در محل صدا و سیما برگزار شود تاثیر بسزایی در آینده این موضوع خواهد داشت.

البته برخی اهالی فوتبال اعتقاد دارند در صورت عدم توافق هم به مثابه قبل نهاد بالاتری در موضوع دخالت می‌کند و بازی های هفته دوزادهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پخش مستقیم خواهد شد.