قم - خبرگزاری مهر: در پی ادامه اختلاف بین سازمان لیگ و صدا و سیما از ورود دوربین‌های تلویزیونی به نشست خبری صبا ممانعت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهم ترین اتفاق نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز که غروب دوشنبه در قم برگزار شد ممانعت از حضور رسانه‌های تصویری بود.

پس از بالا گرفتن اختلاف سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و صدا و سیما بر سر مبلغ حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر فوتبال، سازمان لیگ تصمیم گرفت تا زمان توافق بر سر این موضوع اجازه پوشش تصویری به هیچ یک از دوربین ها را ندهد.

در نشست خبری امروز پیش از دیدار صبای قم و گسترش فولاد تبریز ، مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان قم در محل برگزاری نشست خبری حاضر شد و از ورود تجیهزات ضبط تصویر به محل کنفرانس ممانعت کرد تا نمایندگان سیما دست خالی محل نشست را ترک کنند.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در مورد اختلاف سازمان لیگ و صدا و سیما بر سر حق پخش تلویزیونی اعلام کرده است که تا فردا امکان حل این مشکل وجود دارد اما اگر توافقی حاصل نشود خبری از پخش زنده یا حتی غیر زنده مسابقات لیگ برتر نخواهد بود.

آخرین جلسه تعیین تکلیف برای حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر با حضور علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال، مناف هاشمی، معاون وزیر ورزش و جوانان، تقدس‌نژاد، نماینده صدا و سیما، مهدی تاج، رییس سازمان لیگ، سردار ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در وزارت کشور برگزار شد، بی‌نتیجه‌ ماند تا وضعیت پخش این مسابقات هم در بلاتکلیفی باقی بماند.

در صورتی که صدا و سیما و سازمان لیگ بر سر مبلغ حق پخش تلویزیونی تا فردا توافق نکنند هیچ یک از دوربین ها فردا نمی توانند مسابقات لیگ برتر را پوشش تصویری دهند یا با ضبط آن با تاخیر پخش کنند.

بدین ترتیب پخش زنده دیدار صبای قم و گسترش فولاد از رسانه ملی اعم از سیمای استانی و رادیو نیز با وضعیتی مبهم روبروست و در صورت حل نشدن موضوع ، رسانه های تصویری نمی توانند به نشست خبری پس از پایان دیدار صبا و گسترش وارد شوند و اهالی فوتبال باید از طریق خبرگزاری ها مسابقات لیگ برتر را پیگیری کنند.