زننده تنها گل تیم فوتبال سایپا برابر پرسپولیس با بیان اینکه ثبت نشدن این گل توسط دوربین‌های تلویزیونی اهمیتی ندارد، گفت: من از این گل‌ها زیاد زده‌ام.

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد میداوودی در خصوص گلزنی خود به پرسپولیس عنوان کرد: از صبح امروز احساس خوبی نسبت به این بازی داشتم. حتی هنگام صرف صبحانه این موضوع را به بازیکنان گفتم و می‌دانستم گل می‌زنم. البته آقای جلالی از من در نیمه دوم استفاده کرد ولی خدا را شکر می‌کنم که توانستم دستورات سرمربی را اجرا کنم و گل بزنم.

وی در خصوص وضعیت تیم سایپا گفت: لیگ باید به سایپا احترام بگذارد. ما در همان دو بازی که به صبا و تراکتورسازی باختیم هم مستحق شکست نبودیم چرا که خوب بازی کرده بودیم و به خاطر اشتباهات خودمان نتیجه را واگذار کردیم. تیم ما هفته به هفته بهتر شده و در شرایط خوبی به سر می‌بریم.

میداودی درباره ثبت نشدن گل وی توسط دوربین‌های تلویزیونی بیان کرد: من از این گلها زیاد زده ام. این همه گل را در بازی‌های پخش مستقیم زده‌ایم حالا هم یک بار غیرمستقیم گلزنی کردیم! البته این روند خوب نیست چونکه هواداران استقلال و پرسپولیس به دنبال دیدن دیدار تیم محبوب خود هستند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که با برتری یک بر صفر تیم سایپا خاتمه یافت.