هفته نهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری چند دیدار حساس در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نهم لیگ برتر فوتسال روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته آغاز می‌شود که در یکی از مسابقات حساس این هفته، تیم صدرنشین ماهان تندیس قم در خانه خود از تیم شرکت حفاری پذیرایی می‌کند. امیر شمسایی سرمربی ماهان تندیس هفته گذشته برابر تیم شهرداری ساوه اولین شکست این فصل خود را تجربه کرد. شمسایی برای اینکه نشان بدهد آن شکست یک اتفاق بوده، حالا در صدد جبران آن نتیجه است تا اختلافش را با سایر تیم‌ها در بالای جدول حفظ کند.

از سوی دیگر تیم شرکت حفاری با سرمربیگری محمد ناظم الشریعه هفته گذشته توانست با نتیجه 2 بر یک برابر تیم تاسیسات دریایی را شکست بدهد تا وحید شمسایی سومین باخت این فصل را تجربه کند. تیم حفاری در صورتی که بتواند این هفته هم برابر تیم ماهان تندیس به برتری برسد قطعا دست به کار بزرگی زده است.

دبیری تبریز هم روز پنجشنبه به مصاف تیم همشهری خود یعنی مس سنگون خواهد رفت. مس در حال حاضر با 17 امتیاز در رده دوم جدول بوده و نزدیکترین تعقیب کننده صدرنشین است. تیم دبیری هم با 13 امتیاز در رده پنجم قرار گرفته و با انتخاب جواد اصغری مقدم به عنوان سرمربی، شرایط خوبی دارد.

تیم گیتی پسند که این هفته باید به مصاف میثاق تهران برود، با باخت هفته قبل برابر شهید منصوری با استعفای محمد کشاورز سرمربی خود شرایط عجیبی را تجربه کرد. محمد کشاورز سرمربی گیتی پسند بعد از این باخت از سمت خود استعفا داد ولی دو روز بعد با استعفای این سرمربی استعفا داد تا کشاورز این هفته هم با سمت بازیکن - سرمربی برای گیتی پسند کار کند. سرمربی تیم میثاق تهران رضا لک است که فصل گذشته در تیم گیتی پسند کار می‌کرد. لک در این بازی انگیزه زیادی دارد تا به گیتی پسند نشان بدهد برکناری‌اش از این تیم کار درستی نبوده است!

برنامه هفته نهم لیگ برتر فوتسال که ساعت 16 آغاز می‌شود به این شرح است:

پنجشنبه اول آبان
مس سونگون - دبیری تبریز

جمعه دوم آبان
پایا سازه - شهرداری ساوه
ماهان تندیس قم - شرکت حفاری
تاسیسات دریایی - مقاومت البرز
میثاق تهران - گیتی پسند اصفهان
شهرد منصوری - فرش آرا
فردوسی مشهد - شهروند ساری

جدول لیگ برتر هم به این شرح است:

1- ماهان تندیس قم 21 امتیاز
2- مس سونگون 17 امتیاز
3- تاسیسات دریایی 15 امتیاز
4- فرش آرا 14 امتیاز
5- دبیری تبریز 13 امتیاز

-------------------
13- مقاومت البرز 5 امتیاز
14- شهرداری ساوه 4 امتیاز