سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی قبلی ملوان در جام حذفی را آنالیز کرده بودیم و می‎دانستیم باید مقابل آنها چگونه بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک نفت تهران مقابل ملوان که در روزشگاه تختی انزلی برگزار شد اظهار کرد:خوشحالم که امروز هوادارن را به ورزشگاه راه دادند. ما عادت نداریم که در انزلی ملوان رو بدون هوادارانش ببینیم.

وی در مورد حق پخش افزود: از صدا وسیما می خواهیم که حق فوتبال را بدهد. از مراکز استان هم گله داریم که سکوت اختیار کردند. کفاشیان در این مورد حق دارد و بی‌راه نمی‌گوید چرا که بخش زیادی از درآمد باشگاه ها به همین حق پخش مربوط می‌شود.

سرمربی نفت تهران با گله از وضعیت چمن ورزشگاه تختی انزلی خاطر نشان کرد: 20 سال قبل که به انزلی می‌آمدیم چمن به صورت تکه تکه و نامطلوب بود. اگر مسولان فکری به حال چمن این ورزشگاه نکنند وضعیت به همان صورت می‌شود. فصل قبل انزلی چمن خوب و مخملی داشت و امیدوارم فکری به حال این چمن شود چرا که هم ملوان و دیگر تیم ها که به این زمین می‌آیند در این چمن به مشکل بر می‌خورند.

منصوریان در ادامه تصریح کرد: ما تا ثانیه های پایانی یک بر صفر پیش بودیم اما تعلل مدافعان ما باعث یک به راحتی یک امتیاز به ملوان هدیه بدهیم. اما در بازی برگشت امیدوارم که بتوانیم این تساوی را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت در ادامه گفت: آنالیزورهای ما بازی های قبل ملوان را آنالیز کرده بودند  و می‌دانستیم که باید در این بازی سرعت آنها را بگیریم. البته ده نفره شدن حریف هم به ما کمک کرد.

منصوریان در پایان در مورد هواداران انزلی مطرح کرد: مردم انزلی همانند مردم خوزستان فوتبال را خوب می‌فهمند. هرگز از آنها بی احترامی ندیدم و باید به آنها حق داد که دنبال پیروزی تیم محبوب شان باشد.