سرمربی صربستانی تیم فوتبال ملوان گفت: حق تیم من امروز باخت نبود و خدا جای حق نشسته که توانستیم در ثانیه‌های پایانی گل تساوی بخش را بزنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، استفان میسیلوویچ سرمربی صربستان ملوان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نفت تهران که امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی انزلی حاصل شد، اظهار داشت: بگذارید در یک جمله بگویم؛خدا جای درستی نشسته است او این گل را به ما هدیه داد. حق ما باخت نبود و حتی نیمه اول نزدیک پیروزی هم بودیم اما با اخراج یکی از بازیکنان مان همه برنامه های‌مان مختل شد.

وی افزود: به همین دلیل است که می‌گویم خدا جای حق نشسته و ما توانستیم دست کم همین یک امتیاز بازی خانگی را به دست بیاوریم. البته با یک گل بسکتبالی.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در پاسخ به این سوال که آیا حضور مازیار زارع در خط حمله موجب ضعف این بازیکن و ملوان نشده بود، تصریح کرد: تو زندگی تفاوت زیادی بین افکار مردم وجود دارد. اما امروز دیدید که زارع به خوبی آن جلو بازی کرد و بیشتر حملات ما از سوی او خلق می‌شد.

میسیلوویچ درباره شناخت خودش از ملوان گفت: نمی توانم ادعا کنم بگویم شناخت من ایده آل است اما روز به روز اوضاع بهتر می‌شود و با این شرایط چاره ای نداریم جز اینکه منتظر پایان نیمفصل بمانیم.سه بازی تا پایان نیمفصل باقی مانده است اما بعد از آن باید ببینیم چه بازیکنانی به تیم ما ملحق می شوند. مطمئنا بعد از آن شما ملوان متحول شده ای را مشاهده می کنید.

وی در ادامه توضیح داد: در بازی امروز مقابل نفت تهران حق ما باخت نبود. بازیکنان ما بیشترین تلاش را بعد از ده نفره شدن انجام دادند و خوشحالم که ثمره تلاش خود را دیدند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در مورد حرکاتش کنار زمین خاطرنشان کرد: مهمترین ابزار مربی کنار زمین، ارتباط کلامی با بازیکنان است که من متاسفانه زبان فارسی بلد نیستم و تا بخواهم به دستیارم بگویم و دستیارم به مترجم منتقل کند و او به بازیکنان انتقال دهد قطار حرکت کرده و رفته است. از این رو عوض اینکه مثل جنتلمن ها با کت و شلوار روی نیمکت بنشینم با حرکات دست انرژی را به بازیکنان انتقال می دهم. این بهترین راه تهییج تیم است.