بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر کل پدافند غیر عامل استان بوشهر گفت: 200 ویژه‌برنامه هفته پدافند غیرعامل در استان بوشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت‌الله سبحانی ظهر یکشنبه در نشست با مدیر کل و کارکنان اداره کل پدافند غیر عامل استان بوشهر با تقدیر از توجه استاندار به مقوله پدافند غیر عامل گفت: تمامی بخش‌های پدافند غیرعامل اهمیت و ضرورت بسیار زیادی دارد و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان بوشهر افزود: با برنامه‌ریزی انجام گرفته بحث پدافند غیرعامل در مدارس استان نهادینه شده و تاکنون برنامه‌های متنوعی انجام شده است.

وی اضافه کرد: پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیر نظامی است که در زمان بحران به کشور کمک می‌کند تا استوار بماند و در راستای گسترش فرهنگ پدافند غیرعامل باید اهتمام ورزیم.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان بوشهر بیان کرد: با توجه به پیشرفت‌های روز و تنوع سلاح‌ها به همان نسبت نیز دفاع غیرعامل نسبت به گذشته تغییر کرده و جامعه باید با این روند آشنا شود.

وی اضافه کرد: پدافند غیرعامل زیرساختی حیاتی و اجتناب‌ناپذیر برای جامعه امروز است و اگر از این امر مهم غافل شویم در مقابل تهدیدها و بحران‌ها آسیب خواهیم دید.

سبحانی از برگزاری 200 ویژه‌برنامه هفته پدافند غیرعامل در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این برنامه‌ها با همکاری دستگاه‌های مختلف به ویژه آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای موفقیت بیشتر این مجموعه تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

در این نشست مدیران و کارشناسان پدافند غیرعامل استان بوشهر نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.