شهرکرد - خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال و صدا و سیما برای پخش زنده مسابقات همچنان به نتیجه ای نرسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان ظهر سه شنبه در مجمع سالیانه فوتبال استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال و صدا و سیما در راستای پخش زنده مسابقات همچنان به نتیجه ای نرسیده اند، عنوان کرد: باید قسمتی از درآمد پخش مسابقات به فدراسیون اختصاص یابد.

کفاشیان بیان کرد: در این خصوص جلسات مختلف با صدا و سیما در حال برگزاری است و پخش زنده مسابقات در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری استانی مملو از استعدادهای ورزشی است که باید از این استعدادها در سکوهای ملی استفاده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور اذعان داشت: اگرچه استان چهارمحال و بختیاری استانی با کمبود امکانات و اسپانسر های ورزشی نسبت به استانهای دیگر روبرو است اما توانسته در بسیاری رشته های ورزشی بسیار خوب عمل کند.

داوران استان چهارمحال و بختیاری جز بهترین داورهای اسیایی هستند

وی ادامه داد: اگر سرمایه گذاری بیشتری در راستای توسعه ورزشی در این استان انجام شود این استان می تواند در سایر رشته های ورزشی موفق شود و نتایج ارزنده ای را در سطح کشور و جهان کسب کند.

وی تاکید کرد: این استان امتیاز های خوبی در حوزه جغرافیایی و داشتن ارتفاع بالا دارد که می توان از امر استفاده کرد و حضور تیم های مختلف ورزشی را در استان فراهم کرد و هزینه نیز برای تیم های ورزشی نسبت به برگزاری اردوها در مناطق مختلف دیگر کمتر می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: داوران استان چهارمحال و بختیاری جزو بهترین داورهای آسیایی هستند که باید سرمایه گذاری در راستای توانمند سازی بیشتر این داورها صورت گیرد.

مجمع سالیانه فوتبال استان چهارمحال و بختیاری با حضور ورزشکاران فوتبال، داوران، مسئولان هیئت های فوتبال شهرستان، نمایندگان و... با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

همچنین کلنگ احداث هیئت فوتبال شهرکرد با حضور علی کفاشیان در حاشیه این برنامه بر زمین خورد.