بوشهر - خبرگزاری مهر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: محرومیت‌های پیشین استان بوشهر موجب عدم بروز خلاقیت جوانان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر سه‌شنبه در دیدار با اعضای بسیج دانش آموزی با تسلیت به مناسبت ایام محرم و گرامیداشت یاد آیت‌الله مهدوی کنی، اظهار داشت: دانش‌آموزان از اقشار بسیار مهم و تاثیرگذار کشور هستند که نقش بسیار مهمی در آینده جامعه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در آینده دانش‌آموزان مدیران و تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران نظام ما خواهند بود، اضافه کرد: باید سرمایه‌گذاری مناسبی برای تربیت نیروهای انسانی توانمند با توجه ویژه به دانش‌آموزان صورت بگیرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دانش‌آموزان محور تمامی تلاش‌های خانواده و کانون تمامی فعالیت‌های یک نظام هستند، تصریح کرد: اساس زندگی جامعه بر مدار جوانان است و دانش آموزان بزرگان علم و فرهیختگان آینده نظام خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه فضای بسیج دانش‌آموزی باید دارای جذابیت باشد و مسیر مناسبی برای رشد و دستیابی به اهداف مورد نظر فراهم شود، خاطرنشان ساخت: باید تلاش بیشتری در زمینه جذب نوجوانان و جوانان به بسیج دانش‌آموزی تلاش شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری در ادامه بیان داشت: دشمنان در حال حاضر روی قشر جوان جامعه متمرکز شده اند و توسط فضا های مجازی و حقیقی جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای ایجاد جذابیت برای دانش‌آموزان و جلوگیری از جذب آنها توسط دسیسه‌های دشمنان، افزود: حضور بسیج دانش‌آموزی در کنار بسیج سازندگی باعث آبادشدن بیشتر مدارس می‌شود.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر به محرومیت‌های استان بوشهر در سال‌های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: برخی نارسایی‌ها در استان باعث شده است تا خلاقیت‌ها و توان و ظرفیت‌های جوانان و دانش‌اموزان استان بوشهری به خوبی به منصه ظهور نرسیده باشد.