پیش تولید فیلم سینمایی «حرف های درگوشی» به کارگردانی حسین نمازی بعد از پایان ایام سوگواری امام حسین (ع) آغاز می شود.

مقصود جباری تهیه‌کننده سینما که این روزها فیلم سینمایی «آزادی مشروط» به کارگردانی حسین مهکام را در مرحله فنی دارد، پروانه ساخت فیلم سینمایی «حرف های درگوشی» به کارگردانی حسین نمازی را دریافت کرده است. او در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این فیلم سینمایی گفت: «حرف های درگوشی» به کارگردانی حسین نمازی یک اثر اجتماعی است و برشی از اتفاقاتی است که برای یک خانواده در جامعه امروز رخ می دهد.

وی ادامه داد: در این فیلم 2 شخصیت اصلی وجود دارد اما دیگر شخصیت های فرعی فیلم نیز از اهمیت بسیاری در داستان برخوردار هستند. فکر می کنم پیش تولید این فیلم سینمایی بعد از پایان ایام شهادت امام حسین (ع) آغاز شود و قصد داریم «حرف های درگوشی» را به جشنواره بین المللی فیلم فجر برسانیم.

این تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه در کنار «آزادی مشروط» به کارگردانی حسین مهکام، «حرف های درگوشی» به کارگردانی حسین نمازی را به جشنواره فیلم فجر می رسانم، بیان کرد: حسین نمازی و حسین مهکام هر دو کارگردان هایی هستند که اولین تجربه سینمایی خود در حوزه سینمای بلند را تجربه می کنند و امیدوارم بتوانند در این زمینه موفق باشند.

جباری در پایان گفت: فیلم سینمایی «آزادی مشروط» مراحل پایانی صداگذاری را توسط بهمن اردلان می گذراند، همچنین امید رئیس دانا ساخت موسیقی این فیلم را به زودی به پایان می رساند.

از جمله بازیگران فیلم «آزادی مشروط» می توان به رامبد جوان، هنگامه قاضیانی، علیرضا آقاخانی، شاهرخ فروتنیان، حسین پاکدل، محمد کارت، محمدعلی کیانی، علیرضا مظفری، بهاران بنی احمدی، میثم غنی زاده اشاره کرد.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می‌توان به علی واله، محمد علی کیانی مجری طرح، کیانوش عیاری مشاور کارگردان، مسعود سلامی مدیر فیلمبرداری، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، سعید ملکان طراح چهره پردازی، بابک اردلان صدابردار، علی ملاقلی پور دستیار اول و برنامه ریز اشاره کرد.

داستان فیلم «آزادی مشروط» با مضمون اجتماعی روز و با محوریت توجه به زیرساخت های اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی در جامعه است.