یک بازیگر تلویزیون درباره انتظارات خود از رییس جدید صداوسیما از توجه به بودجه بندی ها سخن گفت و اینکه امیدوارست مشکلات کسری بودجه در دوره جدید حل شود.

مجید مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اقداماتی که صداوسیما باید در طول دوره مدیریت جدید انجام دهد، گفت: در چند سال اخیر ماجراهای بودجه بندی بسیاری از هنرمندان و کارکنان و از جمله خود آقای ضرغامی را اذیت کرد و فکر می‌کنم رییس جدید صداوسیما بهتر است به موارد بودجه‌ای در سال های آینده توجه داشته باشد.

وی ادامه داد: آقای سرافراز سال هاست که در شبکه های برون مرزی فعالیت دارد و من اطمینان دارم که به خوبی نسبت به صداوسیما و مسایل آن شناخت دارد و مسایل رسانه را می داند.

مشکلات بودجه ای ما را کمی عقب انداخت

بازیگر سریال «انقلاب زیبا» با اشاره به مشکلات مالی صداوسیما بیان کرد: فکر می‌کنم به دلیل مسایل و مشکلات بودجه ای ما کمی از ساخت سریال های خوب عقب ماندیم. تجربه به ما ثابت کرده است که اگر سریال های خوب ساخته شود مردم آنها را از سریال های ترک بیشتر دوست دارند. به طور مثال سریال «انقلاب زیبا» که چندی پیش از تلویزیون پخش شد از جمله کارهایی بود که در آمارها بیان شد بسیاری آن را دوست داشتند و بسیاری از مردم هم به خود من می گفتند که با آن ارتباط برقرار کرده اند.

وی درباره محورهایی که باید در دوره رییس جدید صداوسیما مورد توجه قرار بگیرد، عنوان کرد: ابتدا باید بگویم حیف شد که آقای ضرغامی رفت اما از طرف دیگر خوشحال هم هستیم که آقای سرافراز آمد. محمد سرافراز خودش هم و غم زیادی دارد و اطمینان دارم که همین راه آقای ضرغامی را ادامه می دهد. ضرغامی هم نسبت به هنرمندان سینما و تلویزیون و طیف های مختلف هنری آگاهی داشت و تنها به لحاظ بودجه کمی دچار مشکل شد. 

دوره ضرغامی چند سریال عظیم ساخته شد

بازیگر مجموعه «خانه ای در تاریکی»  ادامه داد: این هم به این دلیل بود که در دوره ضرغامی چند سریال عظیم مثل «مختارنامه»، «در چشم باد» و ... ساخته شد و بودجه ها برای ساخت این آثار هزینه شدند چراکه او علاقه زیادی داشت که سریال های خوب ساخته شود. خود من از صداوسیما طلبکار هستم اما می دانم به دلیل کسری بودجه ها نتوانستند این بدهی ها را پرداخت کنند و امیدوارم سرافراز بتواند این مسایل را حل کند. 

وی در پایان با اشاره به دوره ضرغامی و فعالیت های وی بیان کرد: از دیگر کارهای ضرغامی ایجاد شبکه های متعدد و رشد شبکه های استانی بود و امیدوارم مشکلات بودجه به این روند آسیب نزند.