کارگردان «آهای تو دیگه کی هستی» که در پانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی این اثر نمایشی را در فرهنگسرای «بهاران» در یکی از مناطق جنوب شهر تهران به صحنه برد، از تداوم نیافتن اجرای تئاتر در این منطقه گلایه کرد.

عادل بزدوده درباره وضعیت اجرای عمومی نمایش «آهای تو دیگه کی هستی» که در پانزدهمین جشنواره تئاتر تهران - مبارک در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و همچنین فرهنگسرای «بهاران» روی صحنه رفت به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه با حمایت محمدرضا کریمی‌صارمی مدیر دفتر تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار بر این شد تا پایان سال جاری نمایش «آهای تو دیگه کی هستی» را در سالن تئاتر این دفتر روی صحنه ببریم.

وی درباره احتمال وجود تغییراتی در اجرای عمومی «آهای تو دیگه کی هستی» نسبت به اجرای جشنواره‌ای اثر یادآور شد: تغییری در گروه بازیگری نمایش داریم ولی تغییر جدی در صداها و موسیقی نمایش است. من در اجرای جشنواره از صداها و موسیقی ضبط شده 22 سال پیش، یعنی زمانی که برای اولین بار «آهای تو دیگه کی هستی» را اجرا کرده‌ بودم، استفاده کردم اما قصد دارم در اجرای عمومی این نمایش با صدای بازیگران این اجرا و به صورت زنده، روی صحنه برود.

این کارگردان تئاتر عروسکی درباره وضعیت تداوم اجرای «آهای تو دیگه کی هستی» در فرهنگسرای «بهاران» و احتمال اجرای آثار نمایشی دیگر خود در این فرهنگسرا، متذکر شد: بخشی از این اتفاق به من بستگی دارد و بخش دیگر به مدیریت بالادستی مربوط است. من به نوبه خود بسیار علاقه‌مند به اجرا در فرهنگسرای «بهاران» و دیگر مناطق جنوبی شهر تهران هستم ولی این علاقه من بخشی از مرحله عملی شدن این جریان است.


بزدوده درباره رایزنی خود با مدیریت فرهنگسرای «بهاران» برای اجرای عمومی آثار نمایشی، تصریح کرد: در زمان اجرای در جشنواره تئاتر عروسکی وقتی به مدیران فرهنگسرا این پیشنهاد را دادم، استقبال خوبی شد اما وقتی جشنواره به پایان رسید، پیشنهادم نادیده گرفته شد و مدیران فرهنگسرا آن را رها کردند. فرهنگسراها زیر نظر شهرداری تهران هستند و مدیریت شهری باید با برنامه ریزی مناسب شرایطی را فراهم کند که مناطق مختلف شهر تهران رها نشوند و همه تمرکزها به تئاتر شهر ختم شوند.

کارگردان نمایش «آهای تو دیگه کی هستی» در پایان عنوان کرد: فرهنگسرای «بهاران» سالن خوبی دارد و حیف است که به حال خود رها شود. این سالن با امکانات خوبی که دارد و با توجه به هزینه‌ای که برای آن صرف شده نباید خاک بخورد. من ترجیح می‌دهم که به جای اجرا در سالن اصلی تئاتر شهر در سالن فرهنگسرای «بهاران» و برای مخاطبان رها شده مناطق جنوب تهران، اجرا داشته باشم. باید مدیریت شهرداری و فرهنگسرای «بهاران» نیز از خود برای اجرای این امر تمایل نشان دهند.