یک مجری تلویزیون ابراز امیدواری کرد سازمان صداوسیما در دوره جدید مدیرینی ارتقای کیفی جدی در تولیداتش داشته باشد.

رسالت بوذری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور محمد سرافراز به عنوان رییس صدا و سیما و تمام شدن دوره حضور عزت الله ضرغامی، به تبیین مسایلی که باید در دوره جدید مورد توجه قرار گیرد پرداخت و گفت: محورهای زیادی هستند که باید در آینده مورد بررسی و بازبینی قرار گیرند که بسیار کلی و تفصیلی هستند اما ابتدا باید به آقای ضرغامی خسته نباشید گفت.

وی ادامه داد: ما با انتقادهایی که به آقای ضرغامی داشتیم اما وی باز هم در نهایت با همه تعامل داشت و البته باید دانست که انتقاد کردن کار آسان، سبک و بی دردسری است و زمانیکه به میدان عمل می‌رسید، می‌بینید که به طور مثال با وجود مشکلات صداوسیما و کمبودهای مالی و بودجه ای اداره این سازمان بسیار سخت است. 

این مجری برنامه‌های تلویزیونی با اشاره به سوابق ضرغامی در معاونت سینمایی بیان کرد: سوابق وی در کارهایی همچون معاونت سینمایی باعث شده که بتواند عده بسیاری را با سلایق مختلف دور یک میز جمع کند. به نظرم دوره وی علی رغم کاستی ها نقاط مثبت زیادی داشت و او با توجه به کمبود منابع توانست کشتی رسانه را جلو ببرد. 

بوذری با اشاره به حضور محمد سرافراز نیز بیان کرد: حالا ما خوشحال هستیم که از میان گزینه هایی که شنیده می‌شد این سکان را کسی بدست گرفته است که از دل خود سازمان صداوسیما برآمده است و مدیریت قاطع وی مشخص شده است. او کسی است که قرار نیست کارآموزی کند و یک مدیر موفق رسانه ای استخوان خرد کرده است. 

مجری برنامه‌های معارفی تلویزیون با اشاره به آنچه که باید در دوره جدید انجام شود، بیان کرد: نکته مهم این است که تعامل آقای سرافراز با برنامه سازان و هنرمندان با توجه به اینکه خودش از جنس رادیو و تلویزیون است باید بیش از پیش باشد و امیدوارم سازمان صداوسیما در دوره آقای سرافراز یک ارتقای کیفی جدی در برنامه‌ها و تولیدات خود داشته باشد که البته من به شدت نسبت به مدیریت آقای سرافراز خوشبین هستم.