مشاور رسانه ای رئیس جمهور با تاکید بر ارتقای مباحث کیفیت بخشی در حوزه های مختلف کاری صداوسیما از لزوم توجه بیشتر به نگاه مبتنی بر مردم در حوزه های سیاسی این سازمان سخن گفت.

محمدرضا صادق در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آنچه که می تواند در دوره جدید مدیریت صدا و سیما مورد توجه قرار بگیرد، گفت: من در مراسم تودیع و معارفه رئیس صدا و سیما شرکت کردم و سخنان محمد سرافراز را شنیدم. چارچوب هایی که وی برای توسعه کار در صدا و سیما مطرح کرده بود و تحولاتی که مورد نظرش بود به نظر من بسیار خوب بود.

وی ادامه داد: ما خوشبین و آرزومند هستیم که رییس جدید رسانه ملی در کارش موفق باشد. رسانه ملی به همگان تعلق دارد و همه باید به آن کمک کنند و من برای وی آرزوی توفیق دارم.

مشاور رسانه ای رئیس جمهور درباره سیاست گذاری های دوره جدید رسانه ملی بیان کرد: به نظرم همانطور که سرافراز در سخنانش بر مباحث کیفیتی در صداوسیما تاکید کرد بهتر است روی کیفیت در حوزه های مختلف کار شود مخصوصا در حوزه سیاسی توجه به نگاهی که مبتنی بر مردم است و همچنین جنبه های اعتدالی و حرفه ای متناسب با کارکردی که رسانه ملی دارد می تواند رونق افزا باشد. 

صادق در بخش دیگری از سخنان خود درباره تعامل میان وزارت ارشاد و مجلس شورای اسلامی و چالش هایی که گاهی در حوزه سینما به وجود می آید، بیان کرد: وظایف قانونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه مشخص است و اقداماتی که در ارتباط با سینمای ایران انجام می دهد براساس قوانینی است که مجلس شورای اسلامی تصویب می کند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعامل خوبی با مجلس انجام می شود گاهی هم مواردی جزئی مطرح می شود که در سایه این تعامل قابل حل و فصل است.