مجری- کارشناس برنامه «دستان» از تلاش برای تولید سری جدید این برنامه سخن گفت و همچنین بیان کرد که خوب است این برنامه تخصصی موسیقی هم بتواند مثل مستند «شوک» به مواردی که خط قرمزی هستند، بپردازد.

عباس سجادی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه «دستان» و سری جدید این مجموعه موسیقایی اینگونه گفت: «دستان» خوشبختانه بیش از آنچه که ما تصور می کردیم در میان مردم طرفدار پیدا کرده است و این باعث می شود که گام های بعدی این برنامه را محکم‌تر برداریم.

وی ادامه داد: این امر کار ما را مشکل می کند و حالا قرار است در سری جدید، مهمانانی را که کمتر در برنامه ها حضور داشته اند دعوت کنیم.

مجری برنامه «دستان» با اشاره به سری جدید این برنامه یادآور شد: از سری قبلی این برنامه حدود 20 قسمت برای پخش باقی مانده است و همچنین حدود 5 الی 6 قسمت هم باقی مانده که بخواهیم آن را ضبط و تولید کنیم. 

وی افزود: احتمالا در سری جدید این برنامه تغییراتی خواهیم داشت و بخش هایی را با توجه به بازخوردهایی که از مردم گرفته ایم اضافه خواهیم کرد. 

رییس جدید رسانه ملی از موسیقی حمایت کند

مجری- کارشناس برنامه موسیقی‌محور «دستان» با اشاره به تغییر رییس صداوسیما و رویکرد تلویزیون در آینده به موسیقی بیان کرد: امیدوارم سیاستگذاری های جدید هم در راستای حمایت از موسیقی باشد. این نخستین برنامه تخصصی موسیقی بود که حاصل تدبیر خود آقای ضرغامی بود و توقع ما از آقای سرافراز این است که واقع بینانه به موسیقی نگاه کند. البته با شناختی که از دیدگاه وی داریم می دانیم که وضعیت موسیقی بسامان می شود.

سجادی همچنین بیان کرد: امیدوارم جای پرداخت بیشتری برای موسیقی وجود داشته باشد و حتی بعضی از مسایلی که خط قرمزی هستند بتوانند در یک برنامه تخصصی مثل «دستان» بیان شود چون مباحث ما در این برنامه تحلیلی و محتوایی است و باید بتوانیم بعضی از آثاری را که حتی ممنوع هستند به عنوان نمونه و آنالیز پخش کنیم. 

وی در پایان بیان کرد: موسیقی بدتر از اتفاقاتی چون مواد مخدر نیست که ما در مستندی مثل «شوک» بسیاری از موارد را نشان می دهیم و فکر می کنم اشکالی نداشته باشد که در موسیقی هم بخشی به نام شوک داشته باشیم تا بتوانیم به شکلی تخصصی به موارد مورد نیاز و ضروری بپردازیم.