اراک- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم فوتبال آلومینیوم با ۱۳ بازی و کسب چهار برد و یک تساوی، با یک بازی کمتر از سایر تیم ها و چهار اختلاف امتیاز در رده نخست گروه خود قرار گرفته است.

علی نیکبخت در گفتگو با خبرنگار مهر و پس از پیروزی سه بر صفر مقابل تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: تیم آلومینیوم هر چه به جلو می رود، تیم بهتری می شود و این موضوع را می توان از تعداد رو به افزایش گل های زده، کاهش گل های خورده و افزایش امتیازهای دریافتی از حریفان دریافت.

وی در خصوص برد این تیم مقابل خیبر خرم آباد بیان کرد: زدن سه گل در نیمه نخست به یکی از مدعیان این گروه نشان داد، ۀلومینیوم یک سر و گردن از تیم های حاضر در لیگ دسته دوم بالتر است و این موضوع را می توان در روحیه جنگندگی و پیروزی های تن به تن در میانه های میدان و تاکتیک و تکنیک پذیری بازیکنان این تیم دید.

سرمربی آلومینیوم نداشتن یک باخت را نشان از روحیه قهرمانی و همت بالای بازیکنان، کادر فنی و مدیریت دانست و اضافه کرد: در صورتی که بازیکنان مغرور به بردهای پی در پی نشوند این تیم شایستگی ها و فاکتورهای لازم به منظور کسب بهترین نتایج در دور اول و کسب نتیجه نهایی در دور دوم مسابقات را دارد.

آلومینیوم، ۲ ستاره به فوتبال کشور معرفی می کند

وی بیان کرد: مهدی یاراحمدی و سعید غلامی، دو بازیکن زیر ۲۳ سال آلومینوم اراک هستند که در بازی با خیبر خرم آباد نیز خوش درخشیدند و با روند موجود، پیش بینی می شود این دو بازیکنان به پدیده تبدیل شوند و بتوانند حرفی در آینده فوتبال کشور بزنند.

نیکبخت ادامه داد: در ابتدا فصل بدنسازی خوبی نداشتیم و به همین دلیل مصدومان زیادی در طول تمرینات داشتیم و این موجب شد نتوانیم آنطور که باید و شاید و با گل های بیشتر حریفان قبلی را از پیش رو برداریم.

وی گفت: ابوالفضل کمانی و مصطفی میرزایی نیز در حال بهبود هستند و می توانند به زودی برای تیم فوتبال آلومینیوم اراک توپ بزنند.

سرمربی آلومینیوم اراک همچنین از میثم آقائی، مهران رجبی، حامد بختیاری و میلاد رخشان به عنوان چهار بازیکنان دیگر مصدوم تیم یاد کرد.

جواد مولائی، آقای گل فعلی لیگ دو

وی بیان کرد: هم اکنون جواد مولائی با چهار گل زده عنوان بهترین گلزن لیگ دسته دوم باشگاه های کشور را دارد که در دیدار با خیبر خرم آباد نیز توانست نخستین گل را وارد دروازه حریف کند و دو پاس گل دیگر را در اختیاز سایر هم تیمی هایش بگذارد.

هم اکنون تیم فوتبال دسته دومی آلومینوم اراک با ۱۳ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به حریفان خود و با چهار امتیاز بیشتر از نفر دوم گروه خود، در صدر جدول قرار دارد.