بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه گفت: دستور وزیر راه برای بهبود راه‌های جنوب استان بوشهر صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی عصر شنبه در دیدار با مردم آبدان بیان داشت: تلاش‌های بسیاری برای توسعه منطقه انجام شده است باید همه با عزم ملی و مدیریت جهادی برای حل مشکلات مردم بکوشند.

وی با بیان اینکه در نشست اخیر، فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء دستور تکمیل بیمارستان دیر را صادر کرده است، اظهار داشت: در بحث راه‌های شهرستان دیر نیز ورود جدی داشته است و نتایج خوب نیز حاصل شده است.

این نماینده مجلس گفت: با تلاش های فراوان توانسیتم مشکل سوخت کشاورزان استان حل کنیم و به یاری خدا به زودی مناقصه دوم برای تعیین پیمانکار پروژه اسکله خورخان بردخون انجام می شود و 17 پیمانکار برای همکاری اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه وزیر راه دستور خوبی برای برخی راه های حوزه جنوب استان بوشهر صادر کرده است، گفت: برای توسعه و رفع مشکلات مردم و همچنین کشاورزان زحمتکش بخش آبدان تلاش های خوبی همگام با شوراها داشته است.

مجلس  در تلاش برای تعامل و همکاری سازنده با دولت است

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت ها در شهرستان های حوزه انتخابیه از اولویت پیگیری‌هایش است، تصریح کرد: با فرصت عضویت در کمیسیون انرژی و پیگیری‌های فراوان ایستگاه برق آبدان و همچنین ایستگاه برق شهنیاء ایجاد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: تلاش مجلس این است با دولت تعامل و همکاری سازنده داشته باشد و در شرایط حساس کنونی، مجلس شورای اسلامی همگام با دولت برای رفع مشکلات مردم می کوشد.

احمدی در بخش دیگر از سخنان خود به گزینه دولت برای وزارت علوم اشاره کرد و تاکید کرد: مجلس با حساسیت ویژه گزینه ها را بررسی می کند و فتنه خط قرمز مجلس است.

مرحله نخست هدفمندی یارانه ها به خوبی اجرا نشد

این عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان داشت: متاسفانه مرحله نخست هدفمندی یارانه ها به خوبی اجرا نشد و ابراز امیدواری کرد مرحله دوم به خوبی اجرا شود تا مردم به طور ملموس نتایج این طرح احساس کنند.

نماینده شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه از تشکیل کمیته تخصصی آلایندگی صنایع پارس جنوبی خبر داد و گفت: در نشست اول کارشناسان هلال احمر به عدم مشکل در خون شهروندان عسلویه تاکید کردند.

احمدی خاطرنشان کرد: نگاهم این است که سلامت و حیات مردم بر منافع اقتصادی ترجیح دارد و به زودی جلسه دوم کمیته خاص آلودگی های پارس جنوبی تشکیل می شود و نظرات کارشناسی این کمیته تخصصی به سمع مردم خواهم رساند.