کرمانشاه - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: برگزاری یادواره شهدا زمینه ساز ایجاد فضای معنوی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان پاوه، اظهار داشت: امروزه تمامی دنیا به اقتدار ایران اسلامی در مجامع بین المللی پی برده اند و این با رشادت و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس حاصل شده است.

وی بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و افزود: امروز وظیفه همه ماست که ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار خون آنها باشیم.

سردار ریحانی با اشاره به برنامه های مختلف دشمن برای ضربه زدن به جوانان کشور، خاطر نشان کرد: تبیین و تشریح آرمان ها و زندگی شهدا، قطعا در روشنگری و آگاهی بخشی به جوانان تاثیر گذار است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) شهدای روحانی و طلبه را به عنوان پرچمداران نهضت و بصیرت معرفی و تصریح کرد: یکی از مسئولیت هایی که سپاه در اجرای آن اهتمام دارد برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان است.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری یادواره های شهدا موجب ایجاد یک فضای معنوی و ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در جامعه می شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نیز در این مراسم، اظهار داشت: اقتدار و دستاوردهایی که تا به امروز به دست آمده نتیجه تلاش، مجاهدت، از خود گذشتگی و مقاومتی است که در سایه بصیرت و اعتقادات ملت ایران حاصل شده است.

سردار محمد نظر عظیمی گفت: ایستادگی و مقاومتی که ملت با بصیرت ایران از خود به نمایش گذاشته کم سابقه بوده است.

وی افزود: ملت ایران با وجود تمامی فشارها و تحریم ها هرگز زیر بار حرف زورگویان نرفته و عزت و استقلال خود را اثبات کرده است.

عظیمی خاطر نشان کرد: ادامه دادن راه شهدا و پاسداری از ارزش های دفاع مقدس وظیفه ای است که امروز بر عهده ما است و حرکت در این مسیر روز به روز بر اقتدار کشور خواهد افزود.

گفتنی است، در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدای روحانی و طلبه شهرستان پاوه مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.