اراک- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی ضد فوتبال تیم شهدای شهرکرد و داوری پرحرف و حدیث و کتابی هم نتوانست جلوی درخشش بازیکنان تیم آلومینیوم اراک را بگیرد و سه امتیاز بازی ششم نیز به حساب تیم اراکی واریز شد.

علی نیکبخت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر و پس از برد این تیم مقابل شهدای شهرکرد، افزود: تیم حریف تنها برای جلوگیری از انجام کار تاکتیکی و تکنیکی بازیکنان ما آمده بود و سعی داشت با ایجاد درگیری و همچنین وقت کشی، با حداقل امتیاز زمین اراک را ترک کند.

وی بیان کرد: تغییر مربی تیم شهدای شهرکرد، انگیزه را برای کسب امتیاز نزد بازیکنان و کادر فنی این تیم افزایش داده بود که با بازی خود بازیکنان تیم اراک، نتیجه این بازی یک بر صفر به سود تیم آلومینیوم پایان یافت.

سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه چندین موقعیت تک به تک در دقایق نخست این بازی برای آلومینیوم اراک از میان رفت، افزود: یکدست بودن تیم و دوندگی بالای بچه ها در تمامی دقایق بازی منجر به برد تیم شد.

حمایت ضعیف مسئولان ارشد استان مرکزی از تنها تیم لیگ دسته دومی فوتبال

وی اظهار کرد: با اینکه شش هفته از مسابقات می گذرد و تیم فوتبال آلومینیوم پنج پیروزی و یک تساوی را در کارنامه خود داشته و اکنون نیز با پنج امتیاز فاصله نسبت به رقبای خود و انجام یک بازی کمتر نسبت به آنان در صدر جدول قرار داد، هیچگونه حمایت معنوی از سوی مسئولان استانی دیده نشده است.

نیکبخت گفت: مجموعه مدیریت آلومینیوم سازی با تمام توان، تیم را حمایت می کنند؛ ولی در طول این شش مسابقه، تاکنون حرکتی از سوی مسئولین استان برای دلگرم کردن بازیکنان و کادر فنی انجام نشده است.

۳ بازیکن مصدوم همچنان روی دست آلومینیوم

وی ادامه داد: ابوالفضل کمانی، میثم آقائی و میلاد رخشان، سه بازیکن کلیدی و تاثیرگذار در پست های مختلف بازی نیز هم اینک مصدوم هستند که در صورت ورود آنان به جمع بازیکنان، می توان به کسب نتایج بهتر امیدوار بود.

سرمربی تیم فوتبل آلومینیوم اراک گفت: حضور پرشور تماشاچیان، بازیکنان را دلگرمتر از گذشته کرده که امید است با حرکت رو به جلوی تیم، تعداد تماشاچیان نیز به نحو مطلوبی در ورزشگاه ها افزایش یابد.

هم اینک تیم فوتبال آلومینوم اراک با ۱۶ امتیاز از شش مسابقه با پنج امتیاز فاصله از کارون اهواز و کاسپین قزوین و یک بازی کمتر از آنان در صدر جدول گروه خود از سری مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور قرار دارد.