دشتی - خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی شهر خورموج گفت: راه‌اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در شهر خورموج مطالبه به حق مردم است.

غلامحسین تیموری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در شهر خورموج یکی از مطالبات به حق مردم خورموج است.

وی افزود: با توجه به اینکه جمعیت این شهر بالغ بر 40 هزار نفر است راه اندازی این درمانگاه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم شهرستان از گذشته تا به حال بوده و تاکنون نیز پیگیری‌های زیادی از سوی فرماندار شهرستان صورت پذیرفته که امیدواریم هر چه زودتر این امر محقق شود.

تیموری با بیان اینکه حدود 10 هزار نفر بیمه شده اصلی و 35 هزار نفر بیمه شده تبعی و هزار و 200 نفر مستمر بگیر وجود دارد افزود: خورموج به عنوان مرکز شهرستان دشتی بین شهرهای شنبه، یادوله، کاکی و شهرستان‌های دیر و تنگستان قرار دارد که ضرورت دارد درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی برای عمران و آبادی شهر خورموج صورت گرفته، اظهار داشت: تلاش داریم چهره شهر و مبلمان شهر خورموج را تغییر دهیم و رضایتمندی در بین مردم ایجاد کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر خورموج افزود: خوشبختانه تعامل خوبی بین مجموعه شهرستان وجود دارد که همین هماهنگی باعث توسعه شهر خورموج شده است.

تیموری با تقدیر از حمایت‌های فرماندار دشتی در تامین اعتبارات عمران شهری گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع این اعتبارات شاهد تحول خوبی در این حوزه خواهیم بود.

وی ادامه داد: یکی از کارهای خوبی که در شهر خورموج در حال انجام است، آسفالت کوچه و معابر است که تاکنون 85 هزار متر مربع با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خورموج اضافه کرد: همچنین در این مدت 36 کیلومتر حفاری‌های صورت گرفته در سطح شهر آسفالت شده است.

وی از تلاش‌های شهردار خورموج تقدیر کرد و گفت: به زودی آسفالت خیابان شهید مطهری و امام خمینی(ره) و شهرک مدرس نیز آغاز خواهد شد.