سرپرست گروه موسیقی «دارکوب» از پایان ضبط تازه‌ترین آلبوم این گروه تا اوایل دی ماه سال جاری خبر داد.

همایون نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: همچنان مشغول ضبط تازه ترین آلبوم گروه «دارکوب» بعد از انتشار آلبوم های «دارکوب» و «لیوا» هستیم و طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم تصور می کنم تا اوایل دی ماه ضبط اثر به طول انجامد. البته از فروردین ماه امسال هم فیلمبرداری آلبوم تصویری گروه در شهرهای مختلف آغاز شده چراکه تصمیم داریم همراه با انتشار آلبوم صوتی، آلبوم تصویری را نیز منتشر کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به قطعه‌هایی که برای این آلبوم در نظر گرفتیم از نوازندگان بومی و محلی شهرهای مختلف کشور برای این آلبوم استفاده کرده ایم. ضمن اینکه در این آلبوم علی زندوکیلی، رضا کولغانی و محسن شریفیان به عنوان خواننده حضور دارند. این در حالی است که محتوای کار همچنان بر مبنای ساختار موسیقایی گروه طی آلبوم های گذشته البته با تنظیم های متفاوت است که امیدوارم این بار هم مورد استفبال مخاطبان قرار گیرد.

سرپرست گروه «دارکوب» با اشاره به فعالیت‌های دیگر گروه توضیح داد: هر گروهی برای انجام فعالیت‌های خود برنامه های مختلفی را در نظر دارد اما ما زمانی می توانیم در مورد جزییات فعالیت ها اطلاع رسانی کنیم که برای انجام آن به نتیجه نهایی رسیده باشیم.

گرو «دارکوب» از سال 86 حضور خود را به جامعه موسیقی کشور معرفی کرد و با سبک متفاوتی که در اجراهای زنده با حضور نوازندگان برجسته عرصه موسیقی و البته خواننده- بازیگرانی چون مهران مدیری و حامد بهداد به کار گرفت، توانست خود را به مخاطبانش معرفی کند.

«دارکوب» عنوان اولین آلبوم رسمی این گروه موسیقی است که سال 86 در بازار موسیقی منتشر شد و به لحاظ فروش در رتبه نسبتا خوبی هم قرار گرفت. این گروه چندی پیش تازه ترین آلبوم خود با نام «لیوا» را منتشر کرد.