بوشهر - خبرگزاری مهر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: طلاب ما باید در خط مقدم دفاع فرهنگی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در آئین گرامیداشت روز بسیج طلاب و روحانیون در بوشهر با تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک لشکر الهی است و حضرت علی نیز یک فرمانده بسیجی بود و همواره در کنار حضرت محمد(ص) حضور داشتند.

وی بسیجی بود را برای طلاب یک امتیاز بزرگ دانست و ادامه داد: بنده افتخار این را دارم که یک روحانی بسیجی باشم و در صورت هر گونه تعرض به ایران اسلامی، اولین نفری که از بوشهر برای مقابله با متعرضان می‌رود، بنده هستیم.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه همه مردم و روحانیت باید بسیجی باشند، تصریح کرد: طلاب ما باید در خط مقدم دفاع فرهنگی باشند و حوزه علمیه باید نماد بسیج باشد و در صورتی که دفاع از کشور نیاز باشد همه حوزه های علمیه را تعطیل می‌کنیم و همه به جبهه می‌رویم و هم درس می‌خوانیم و هم دفاع می‌کنیم.

طلاب و بسیجیان در کنار هم هستند

وی با بیان اینکه همه طلاب و روخانیون استان بوشهر جان برکفان ولایت و مقام معظم رهبری هستند، اضافه کرد: توجه به روحیه دفاع فرهنگی، اقتصادی، علمی، سیاسی و نظامی از وظایف طلاب در کنار مسائل مئارفی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به تلاش‌های ریسعلی دلواری و مرحوم علامه بلادی برای دفاع از این آب و خاک، ادامه داد: سپاه و بسیج میراث دار این بزرگان در استان بوشهر هستند و همواره حماسه‌آفرین خواهند بود.

وی به توان بالای روحانیت، سپاه و بسیج استان بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: طلاب و روحانیون و بسیج در کنار هم و همراه و همگام با هم هستند و برای خاموش کردن هر فتنه‌ای در کشور آماده هستند.