کاوه سجادی حسینی از نمایش فیلم سینمایی «شب، بیرون» در گروه تازه تاسیس «هنر و تجربه» خبر داد.

کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سرنوشت اکران فیلم سینمایی «شب، بیرون» گفت: برای فیلم «شب، بیرون» پروانه نمایش ویدیویی صادر شده بود و ما نمی توانستیم این فیلم را در سینماها اکران کنیم به همین دلیل درخواست پروانه نمایش دائم دادیم.

وی ادامه داد: با آغاز فعالیت گروه سینمایی «هنر و تجربه» تصمیم گرفتم تا فیلم را در این گروه نمایش دهم، به همین دلیل از امیرحسین علم الهدی دبیر شورای سیاستگذاری سینمای «هنر و تجربه» خواستم تا «شب، بیرون» را در این گروه نمایش دهد و فکر می کنم «شب، بیرون» زمستان در این گروه نمایش داده شود.

این کارگردان با اشاره به فیلم دیگرش یعنی «بوفالو» بیان کرد: «بوفالو» که تا پیش از این با نام «ضد نور» شناخته شده بود برای حضور در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر فرم پر کرده و امیدوارم بتواند در این جشنواره حضور داشته باشد.

فیلم سینمایی «شب، بیرون» داستان سه جوان است که در یکی از شب‌های تهران از شمال شهر تا جنوب شهر را می چرخند و در سفر کوتاه شهری اتفاقاتی برای آنها رخ می‌دهد. این فیلم سینمایی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در بخش نوعی تجربه به نمایش درآمد.

در این فیلم بازیگرانی چون سهیلا گلستانی، حساب محمودی فرید، هوتن شکیبا و باران کوثری، هومن سیدی، فرید سجادی حسینی، حسین امیدی و سمانه وفایی حضور دارند.

همچنین فیلم سینمایی «بوفالو» به کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان اثری اجتماعی با درامی عاشقانه است و داستان شکوفه و پیمان زوج جوانی را روایت می کند که مرتکب دزدی شده‌اند و به بندر انزلی می‌روند تا شخصی را ملاقات کنند غافل از اینکه طمعشان پرخطر است.

پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی، هومن سیدی و پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک ادیب و محمدرضا فتحی در این فیلم سینمایی بازی می کنند.