اصفهان- فرماندار فریدونشهر گفت: براساس بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته ۱۰ میلیارد تومان خسارت به باغات و فضای سبز شهرستان فریدونشهر بر اثر بارش‌های یک ماه گذشته تاکنون وارد شده است.

غلامرضا یسلیانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های پاییزی در شهرستان فریدونشهر اشاره کرد و اظهار داشت: بارش‌های زودهنگام پاییزی در این شهرستان خسارت‌های زیادی را به مردم وارد کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارت وارد شده شهرستان فریدونشهر در بخش باغات شهر فریدونشهر، برف انبار و روستاهای اطراف بوده است، ادامه داد: در این بارش‌های زودهنگام باغات زردآلو، بادام و گردو آسیب‌های جدی را دیده‌اند.

فرماندار شهرستان فریدونشهر با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران با حضور رییس ستاد مدیریت بحران  استانداری اصفهان در فرمانداری فریدونشهر برای برآورد خسارات وارد شده به این شهرستان بر اثر بارش‌های یک ماه گذشته اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس نظرات کارشناسان خسارت وارد شده با باغات و فضای سبز این شهرستان ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم به بخش دامپروری این شهرستان بر اثر بارش‌های زودهنگام پاییزی خسارت‌هایی وارد شده است که هنور برآورد نشده است.