قرچک - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانشجوی در این شهرستان گفت: در این مراسم، پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور تشییع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز آزمان کادری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه جنوبشرق استان تهران با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانشجو در شهرستان قرچک اظهار داشت: برای اولین بار کنگره بزرگداشت شهدای دانشجو شهرستان قرچک با تلاش مسئولان این شهرستان برگزار خواهد شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک افزود: در حالی که دشمن تلاش دارد با استفاده از ابزارهای مختلف، اعتقادات نسل جوان و نوجوان کشور را سست و الگوهای غربی را جایگزین الگوهای ناب اسلامی کند، شهدای جوان و دانشجو می توانند الگوهای مناسبی برای آینده سازان کشور باشند.

کادری ادامه داد: هدف از برگزاری اولین کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی شهرستان قرچک، زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان و گسترش فرهنگ شهید و شهادت بین نوجوانان و جوانان قرچکی بود، به همین خاطر برنامه ریزی گسترده ای برای برگزاری مناسب این کنگره اندیشیده شده است که در این زمینه ستاد هماهنگی کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی قرچک از ماه ها قبل با عضویت مسئولان و تشکل های مختلف دانشجویی شهرستان، تشکیل و برنامه ریزی گسترده ای برای تکریم شهدای دانشجو اندیشیده شد.

این مسئول اضافه کرد: اولین کنگره شهدای دانشجوی قرچک با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه ناحیه ۱۵ خرداد، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد  روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور قرچک برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مراسم یادواره شهدای دانشجو این شهرستان، مراسم تشییع شهید گمنام نیز در دانشگاه برگزار خواهد شد گفت: مراسم تشییع شهید گمنام حال و هوای معنوی به این مراسم  می دهد زیرا حضور شهدا در هر مراسمی باعث عظمت آن مجلس خواهد شد.