در جریان برپایی هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، نمادی از جشنواره باستان‌شناسی آمریکا به دبیر جشنواره سینماحقیقت اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر روز گذشته دوشنبه 10 آذر و در دومین روز از برپایی جشنواره سینماحقیقت، نمادی از جشنواره بین‌المللی باستان‌شناسی تک TAC آمریکا توسط پروفسور «ریچارد پتیگرو» مدیر این جشنواره به سیدمحمد‌مهدی طباطبایی‌نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دبیر جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت اهدا شد.

سال گذشته جشنواره باستان‌شناسی تک آمریکا در بخش ویژه‌ای به مرور فیلم‌های منتخبی از جشنواره سینماحقیقت پرداخت و به زودی فیلم‌های باستان‌شناسی ایران هم در این جشنواره معتبر روی پرده خواهد رفت.

پروفسور ریچارد پتیگرو حامل نامه‌ای از طرف شهردار یوجین ایالت آراگون آمریکا خطاب به قالیباف شهردار تهران نیز هست که در طول برپایی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، تقدیم وی می‌کند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار می‌کند. این جشنواره تا روز 16 آذرماه ادامه خواهد داشت.