فیلمبرداری «ماهی سیاه کوچولو» اولین فیلم بلند مجید اسماعیلی که مدتی پیش با بازی مریلا زارعی و مصطفی زمانی کلید خورده بود در جنگل های آمل از نیمه گذشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید اسماعیلی پس از سال‌ها ساخت فیلم های تلویزیونی ساخت نخستین فیلم سینمایی خود را با نام «ماهی سیاه کوچولو» نوشته علی طالب آبادی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تجربه کرده است.

گروه تولید فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» این روزها در جنگل های آمل در حال ساخت اولین فیلم سینمایی خود است و مریلا زارعی و مصطفی زمانی از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و همایون ارشادی نیز در این فیلم سینمایی بازی می کند و قرار است در ادامه فیلمبرداری دو بازیگر دیگر به فیلم «ماهی سیاه کوچولو» اضافه شوند.

همچنین همزمان با فیلمبرداری «ماهی سیاه کوچولو» تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی این فیلم سینمایی آغاز شده و اولین اکران آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

داستان فیلم سینمایی«ماهی سیاه کوچولو» در دهه 60 می گذرد و در خلاصه داستان این فیلم چنین آمده است: اگر ناگهان پرنده ها به پرواز درآمدند، یعنی دشمن پشت بوته هاست اما اگر پرنده ای پرید شاید پی دانه ای می رود. جنگجویان خطاکار تنها به پیروزی فکر می کنند پس بدیهی است که به سمت هر جنبشی پشت بوته ها یورش می برند اما جنگجویان خردمند که حواس، درک و عکس العمل شان را یکپارچه کرده اند تفاوت پروازهای دسته جمعی و تنها را می دانند. آنها آگاهی بر نشانه ها را طی آموختن «آئین دلاوری» زیست کرده و می دانند موقعیت پس از پیروزی مهم است نه پیروز شدن.

هاشم مرادی مدیر فیلمبرداری، حسین بشاش صدابردار، مهرداد میرکیانی طراح گریم، فرهاد عزیزی فرد طراح صحنه و لباس،محمود موسوی نژاد،صداگذار، خشایار موحدیان تدوین، محسن روزبهانی جلوه های ویژه میدانی از عوامل اصلی فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» هستند.