اعلام 4 حکیم جدید در جشنواره تئاتر فجر و عیادت حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی از انوشیروان ارجمند از جمله اخبار تئاتر در 14 آذرماه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اردشیر صالحپور دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر طی احکامی جداگانه دبیر اجرایی، مدیر حراست، مدیر ارزشیابی و نظارت و همچنین دبیرخانه این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

وی حسین میرطار را به سمت دبیر اجرایی، حسن عرب‌سرخی را به سمت مدیر حراست، رضا دادویی را به سمت مدیر ارزشیابی و نظارت و همچنین مهدی حاجیان را به سمت مدیر دبیرخانه این دوره از جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی و منصوب کرد.

صالحپور اعلام کرد: تجربه، تعهد، تخصص و شایستگی این عزیزان سبب شد تا ما بتوانیم در جشنواره امسال، از ایشان دعوت به همکاری کنیم.

سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 1 تا 12 بهمن‌ماه 93 برگزار خواهد شد.

مدیرکل هنرهای نمایشی به عیادت انوشیروان ارجمند رفت

مدیرکل هنرهای نمایشی 13 آذرماه در بیمارستان پارسیان به عیادت انوشیروان ارجمند رفت.

در این دیدار که برزو ارجمند و همسر این هنرمند نیز حضور داشتند، طاهری جویای حال عمومی انوشیروان ارجمند شد و اعلام کرد که هنرهای نمایشی آماده هر گونه کمک و یاری به خانواده این هنرمند شاخص تئاتر خواهد بود.

برزو ارجمند نیز ضمن تشکر از این ملاقات عنوان کرد که حال عمومی پدرش به هیچ وجه مساعد نیست و نیازمند دعای خیر تمام مردم ایران است.

انوشیروان ارجمند بازیگر، کارگردان و نمایشنامه نویس با سابقه کشورمان مدتی است که در بیمارستان پارسیان بستری است.