خرم آباد - کنگره گرامیداشت شهیدان رحیمی و شهدای روحانی استان لرستان با عنوان "فخر نور" در خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری کنگره گرامیداشت شهیدان رحیمی و شهدای روحانی در استان خبر داد و تصریح کرد: این کنگره با عنوان "فخر نور" و در اواخر بهمن ماه سال جاری در سالن جهاد کشاورزی شهر خرم آباد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی اضافه کرد: همه تلاش خود را خواهیم کرد که برای برگزاری این کنگره از سخنرانان برجسته ای دعوت کنیم که برای این منظور یا از حضور آیت الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه و یا از حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی استفاده خواهیم کرد.

وی به نامگذاری آزادراه خرم آباد - پل زال بنام شهیدان رحیمی اشاره کرد و افزود: برای برگزاری کنگره "فخر نور" سه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته هماهنگی و پشتیبانی، کمیته علمی و پژوهشی تشکیل شده است.

بنابر این گزارش مطابق مصوبات جلسه ستاد برنامه ریزی صدا و سیمای مرکز لرستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شهرداری خرم آباد اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی این کنگره را تشکیل می دهند.

همچنین معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان و شهرداری خرم آباد در کمیته هماهنگی و پشتیبانی همکاری خواهند کرد.

همچنین رئیس دانشگاه لرستان، مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان، روسای دانشگاههای استان و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان عضو کمیته علمی و پژوهشی این کنگره خواهند بود.

در این جلسه حجت الاسلام درویش پور رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان نیز به عنوان دبیر کنگره گرامیداشت شهیدان رحیمی و شهدای روحانی لرستان معرفی شد.