سنندج – رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج از افزايش شمار رشته های تحصيلات تكميلی در اين واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدقربان كياني ظهر یکشنبه در جريان ديدار با امام جمعه سنندج و نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري اظهار داشت: با توجه به پيگيري هاي صورت گرفته در نیمسال آينده شمار رشته هاي تحصيلات تكميلي در واحد سنندج افزايش مي يابد.

وي ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج در 80 رشته مقطع تحصيلات تكميلي دانشجو پذيرش مي كند كه با توجه به ظرفيت هاي در اختيار قرار است كه در آينده اي نزديك اين ميزان باز هم افزايش پيدا كند.

دبير هيئت امنا دانشگاه آزاد اسلامي استان كردستان گفت: از ابتداي مهر ماه سال جاري در 25 رشته دكتري و همچنين بيش از 30 رشد كارشناسي ارشد دانشجو پذيرش شد و به همين دليل اين حركت باعث شد تا زمينه براي توسعه و اعتلا هر چه بيشتر دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج فراهم شود.

وي به نگاه ويژه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامي به استان كردستان اشاره كرد و افزود: خوشبختانه واحد سنندج نيز در حوزه اعضاي هيئت علمي و همچنين ظرفيت هاي آزمايشگاهي و كارگاهي شرايط خوبي دارد و به همين دليل استانداردهاي لازم براي افزايش رشته هاي تحصيلات تكميلي را در اختيار دارد.

كياني به عضويت 450 نفر به عنوان اعضا هيئت علمي در دانشگاه آزاد اسلامي استان كردستان اشاره كرد و يادآور شد: بر اساس وضعيت موجود نيمي از اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي كردستان مربوط به دانشگاه آزاد اسلامي است و اين يك موفقيت مهم به شمار مي رود.

وي با بيان اينكه بايد از تمامي ظرفيت هاي دانشگاه آزاد اسلامي در راستاي كمك به توسعه و پيشرفت اين استان استفاده شود، گفت: بدون شك دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي در عصر حاضر وظايف و رسالت هاي مهمي را بر عهده دارند كه انتظار مي رود از تمامي اين ظرفيت به شكل مناسبي بهره برداري شود.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج ضمن تقدير از حمايت هاي امام جمعه سنندج از اين مركز آموزش عالي در كردستان گفت: حمايت هاي شما عزيزان زمينه را براي تلاش بيشتر ما فراهم مي كند و به همين دليل انتظار مي رود كه حمايت ها و مشاوره ها همچنان ادامه داشته باشد.

وي در پايان گفت: با توجه به پيگيري هاي صورت گرفته احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامي در بانه وارد وضعيت بهتري شده است و انتظار مي رود كه با ادامه اين روند ساختمان مورد نظر هر چه سريعتر احداث و به بهره برداري برسد.

برچسب‌ها