کرمانشاه – در سومین همایش وقف، رسانه و چشم‌انداز فرارو از مدیر و خبرنگار خبرگزاری مهر به عنوان برترین‌ها در حوزه وقف تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین همایش وقف، رسانه و چشم‌انداز فرارو پیش از ظهر یکشنبه با حضور حجت‌الاسلام شرفخانی معاون فرهنگی اوقاف کشور، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین رسانه ها و فعالین حوزه وقف در محل کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ وقف، تجلیل از مروجین و فعالان حوزه وقف و رسانه ها، جلب اعتماد عمومی و ایجاد زمینه مناسب برای وقف های جدید است.

این همایش با حضور حدود ۴۰۰ نفر از اصحاب رسانه ها و فعالان حوزه وقف برگزار و از برخی از رسانه های برتر در حوزه وقف تجلیل شد.

در این همایش مسلم معین به عنوان مدیر خبرگزاری مهر و طیبه قدمی به عنوان خبرنگار این خبرگزاری و رسانه برتر در حوزه وقف تجلیل شدند.

لازم به ذکر است،  در این همایش علاوه بر خبر خبرگزاری مهر، از برخی از مدیران و خبرنگاران خبرگزاری‌های استان چون مرصاد، فارس، ایسنا، ایرنا، ایکنا، شبستان، و برخی از نشریات محلی چون بازی دراز، مبشر، کائنات نیز تجلیل شد.