تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

سومین نشست «خانه مینی‌مال نیاوران» روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه از ساعت ۱۷ در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشست‌های خانه مینی‌مال که از مهرماه امسال آغاز شده، جمعی از داستان‌نویسان و مینی‌مالیست‌ها آخرین آثار خود را ارائه می‌‌کنند و این آثار با حضور اساتید و کارشناسان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین سخنرانی اساتید و کارشناسان این حوزه که میهمان ویژه برنامه هستند، بخش ویژه نشست‌های مینی‌مال نیاوران به شمار می‌رود. اساتید در این بخش ضمن سخنرانی تخصصی در خصوص مینی مال تعدادی از آخرین آثار خود را برای حضار قرائت می کنند.

میهمان ویژه نشست سوم خانه مینی مال نیاوران رسول یونان نویسنده، مینی مالیست، شاعر و  نمایشنامه‌نویس است که علاوه بر ارائه سخنرانی و خواندن مینی‌مال در نقد و بررسی آثار ارائه شده نیز شرکت می‌کند.

رسول یونان متولد سال ۱۳۴۸ شاعر، نویسنده و مترجم ایرانی است که آثار ارزشمندی از وی به چاپ رسیده و به زبان های مختلف ترجمه شده است.

نشست‌های «خانه مینی مال نیاوران» با مدیریت آرش نصیری آخرین چهارشنبه هرماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و هدف آن سامان‌بخشی این نحله ادبی است که طرفداران بسیاری بین نسل جدید نویسندگان و شاعران دارد. در دو برنامه قبلی این نشست ها دکتر جواد مجابی و اسدالله امرایی مهمانان ویژه برنامه بودند.