محمد حسين فهميده ، سهام خيام ، بهنام محمدي و ...تنها ستارگاني رصد كرده از نجوم پرتلالويي هستند كه در عنفوان جواني از پيران معرفت و سالكان طريقت جلو افتادند و راه صد ساله را با عنايتي از حضرت حق، يك شبه طي كردند.

به گزارش گروه دفاع مقدس خبرگزاري مهر؛ سازمان بسيج دانش آموزي به مناسبت 8 آبان و هفته بسيج دانش آموزي بيانيه اي بدين شرح منتشر كرد:

سالهاي سرخ حماسه و دفاع سرشار از سبزينه هاي رشد و شكوفايي گلچهرگاني از دانش آموزان بسيجي بود كه در سبزترين فصل عمر پرثمرشان شكفتن غنچه هاي ايثار و شهادت را به نمايش گذاشتند و در جاي جاي  جغرافياي نبرد، جلوه هاي مشعشع تاريخ عشق و معرفت را متجلي ساختند. جبر جنگ را در هندسه محبت خويش با سطرهايي از شكيبايي نرم كردند و كيمياي شهادت را در عمق دلهايي كه از عنايت الهي نوراني گشته بود به دست آوردند.

محمد حسين فهميده ، سهام خيام ، بهنام محمدي و ...تنها ستارگاني رصد كرده از نجوم پرتلالويي هستند كه در عنفوان جواني از پيران معرفت و سالكان طريقت جلو افتادند و راه صد ساله را با عنايتي از حضرت حق، يك شبه طي كردند.

در آستانه هفته بسيج دانش آموزي ، كه بيش از هر زمان ديگر، عطر آگين ياد و نام سي و شش هزار شهيد و پانصد و پنجاه هزار دانش آموز رزمنده سالهاي ايثار و حماسه مي باشد، سازمان بسيج دانش آموزي با تكريم ملت بزرگ ايران اسلامي كه اين چنين لاله ها و سلاله هاي شهادت طلب و حقيقت منسبي را در دامان دلاور پرور خود مي پروراند، عموم دانش آموزان و جوانان  و بخصوص پويندگان و پيشگامان سرافراز بسيجي را براي حضوري مستمر و پرشور در تمامي صحنه هاي انقلاب اسلامي، و از جمله پربارتر كردن برنامه هاي هفته بسيج دانش آموزي امسال فرا مي خواند و اميدوار است:

1- دانش آموزان عزيز با اتكال به عنايت الهي و تحت زعامت ولايت امر و نايب شايسته امام زمان (عج) ، همانند زمانه نبرد، از سر ايمان و اراده، تكليف شرعي و ملي خود را در يابند و بدان عمل نمايند . تكليفي كه در هر زمان بنا به نياز نظام و انقلاب اسلامي جلوه اي به خود مي گيرد، زماني در شهامت، ايثار و شهادت دانش آموزان رزمنده و شهيد جلوه كرد و اين زمان، طالب تلاش و تعالي دانش آموزان در عرصه هاي نبرد علمي و آمادگي براي سازندگي و پيشرفت جامعه اسامي است يقينا دانش آموزان بسيجي در چشم انداز 20 ساله كشور عزيزمان نقشهايي را بر عهده خواهند داشت كه امروز مي بايست توانايي و شرايط انجام آنها را فراهم آورند. پيروزي هاي درخشان علمي، بخصوص در جشنواره هاي علمي و المپيادهاي ملي و بين المللي ، نمايانگر تلاشهاي موفقيت آميز دانش آموزان امروز و مردان و زنان سازنده آينده جامعه اسلامي است.

2- دستيابي به فناوري هسته اي نتيجه بخش تلاش مجاهدان عرصه علمي و دانشمندان ايران اسامي پس از قريب ربع قرن رهايي از يوغ استعمارنو، نشانه اي از توانايي هاي ملت بزرگ ماست كه از يك سو گذشته افتخارآميز تمدن ايراني و اسلامي را به رخ مي كشد و از سوي ديگر آينده درخشاني را ترسيم مي كند كه تمدن جديد ايران اسلامي شكوفا مي شود و از درخشش آن جامعه جهاني و بخصوص دنياي اسلام بهره مند مي گردند.

مخالفت استعمارگران آمريكايي و برخي از كشورهاي اروپايي نتيجه ترس آنان از احياء و گسترش تمدن بزرگي است كه از ايران اسلامي سرچشمه مي گيرد و بشريت اسير در جاهليت مدرن را به حق و عدالت فرا مي خواند .

دستيابي به علوم و فناوري هاي پيشرفته ، زمينه هاي تحكيم سلطه جهان خواران را تضعيف و مباني پيشرفت ملي و متكي بر منابع داخلي ملتهاي مورد طمع آنها را تقويت مي نمايد. نظام ما تحت حاكميت اسلام و ولايت فقيه و الگوي پرجاذبه اي شده است كه ملل مستضعف و بويژه مسلمانان را براي استقلال، آزادي و عدالت بر مي انگيزاند.

3- مساله فلسططين و اشغال آن توسط صهيونيست ها و هجوم آمريكا به افغانستان و عراق نيز نبايد در قالب منافع موجود و ادعاهاي حيله گرانه اشغالگران محدود شود. حفظ غده سرطاني در قلب دنياي اسلام و چنگ اندازي خون آشامان به سرزمينهاي ديگر، تضعيف و تسلط بر پيكره سرزمين همان تمدني است كه سلسله جنباني آن از ايران عزيز آغاز شده است.

روز جهاني قدس يادگار ماندگار پايه گذار اين تمدن و احياگر اسلام ناب محمدي (ص) است كه همچون خاري در چشم دشمنان خليده است و امت بزرگ اسلامي و بخصوص دانش آموزان بسيجي با حضور در راهپيمايي روز قدس بر عمق زخمي كه بر چشم و جان دشمنان افتاده است خواهد افزود.

در پايان سازمان بسيج دانش آموزي ضمن عرض تسليت حادثه جانگداز زلزله در كشور برادر و مسلمان پاكستان با خانواده هاي جان باختگان اين حادثه بويژه بازماندگان دانش آموزان و نوجوانان مسلمان اين كشور اظهار همدردي مي نمايد.