بوشهر - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم نهم‌دیماه‌ بوشهر با حضور حجت الاسلام صدیقی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله شفیعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز نهم دی‌ماه یکی از روزهای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور گسترده و پرمعنای ملت ایران اسلامی از طیف‌ها و گروه‌های مختلف در صحنه بودیم.

وی به برخی از حوادث و اتفاقات سال 88 اشاره کرد و بیان داشت: اتفاقاتی در سال 88 صورت گرفت که هشت ماه ادامه یافت ولی با حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در روز نهم دی پایان یافت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه برخی از افراد و گروه‌ها در سال 88 حرمت‌ها را شکستند، اذعان داشت: حرمت‌شکنی، جسارت به قیام عاشورا، امام و رهبری و تلاش برای گسترش تحریم‌ها بر علیه کشور و . . . از اقدامات فتنه‌گران در سال 88 بود.

وی با بیان اینکه فتنه 88 می‌توانست ضربه‌های سنگینی را بر پیکره این نظام و انقلاب وارد کند، تصریح کرد: خلق حماسه بزرگ و بی نظیر نهم دی توسط مردم ولایتمدار، آگاه و بصیر ایران اسلامی مانع از بروز مشکلات برای این نظام و انقلاب شد.

شفیعی افزود: مردم ایران در روز نهم دی‌ماه احساس کردند که دشمنان داخلی و خارجی قصد براندازی نظام را دارند و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بار دیگر ولایت‌مداری خود را ثابت کردند و در شهرهای مختلف شاهد حضور خروشان ملت ایران بودیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مراسمات ویژه نهم دیماه در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: در مرکز استان نیز این مراسم با حضور  آیت الله صدیقی امام جمعه تهران در محل مصلی جمعه بوشهر برگزار می‌شود.