یازدهمین جشن فصلی «امضای لاک‌پشت پرنده»، سه‌شنبه ۹ دی ماه سال جاری رونمايی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبيرخانه لاک‌پشت پرنده كه طي دو سال گذشته، اقدام به انتخاب برترين كتاب‌هاي حوزه كودك و نوجوان كرده‌است،  یازدهمین فهرست خود را اعلام می‌كند.

این فهرست به بررسی و داوری کتاب‌های کودک و نوجوان طي پاييز سال ۹۲ پرداخته و بهترين كتاب‌هاي مخصوص به اين گروه سنی را در ابتداي زمستان امسال معرفی کرده است.

در این مراسم، علاقه‌مندان می‌توانند با نویسندگان و مترجمان کتاب‌های برگزیده دیدار کنند و گپ بزنند. هم‌چنین، کتاب‌ها را با امضای پدیدآورنده تهیه کنند. این جشن فرصتی برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها است تا با بهترین کتاب‌های منتشرشده در سال و پدیدآورندگان آن‌ها آشنا شوند

نویسندگان، تصويرگران و مترجمانی که کتاب‌هایشان در حوزه كودك و نوجوان دسته‌بندی شده و موفق به کسب لاک‌پشت پرنده شده‌اند، در اين مراسم حضور می‌یابند تا ضمن معرفی و روخوانی بخشي از آثارشان برای مخاطبان، کتاب‌های خود را نیز برای علاقه‌مندان امضا کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه که سه‌شنبه ۹ دی ماه، ساعت ۱۷برگزار می‌شود، می‌توانند به خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته، فروشگاه مرکزی شهرکتاب مراجعه کنند.