کارگردان تله‌تئاترهای شبکه چهار از قول مدیران برای راه‌ افتادن مجدد تولید تله‌تئاتر در این شبکه خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا یک ماه آینده اتفاقات خوبی رخ بدهد.

روزبه معصومی کارگردان تله‌تئاتر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود توضیح داد: تغییراتی که در سیستم تلویزیون ایجاد شده باعث می‌شود ما در بیرون از سازمان به دنبال سرمایه‌گذار برای کارهایمان باشیم. به تازگی در دفتری مستقر شده‌ایم و بنا داریم در نتیجه همفکری با دوستان، روش‌هایی برای جذب سرمایه‌گذار پیدا کنیم و به تولید دست بزنیم.

وی افزود: این تولیدات نمایشی، سریال و... خواهند بود. گرچه امیدوارم با مدیریت جدید سازو کارهایی تعریف شود که از لحاظ کاری در شرایط بهتری قرار بگیریم.

کارگردان تله‌تئاترهای «عروسی» و «نماینده ملت» یادآور شد: چند وقتی است که قرار شده دوباره ساخت تله‌تئاتر در شبکه چهار رونق بگیرد. مدیران این قول را داده‌اند اما جزییاتی درباره آن مطرح نکرده‌اند.

معصومی تصریح کرد: باید صبر کنیم تا با اعمال تغییرات مدیریتی سازمان، سیاست‌گذاری‌های کلان مشخص شود و ما به دستورالعمل‌های اجرایی برسیم و بدانیم برای تولید تئاتر در شبکه چهار چه باید کرد.

وی در پایان گفت: ما در دفتر تولید تله‌تئاتر را با جدیت دنبال می‌کنیم و فکر می‌کنم تا یک ماه آینده اتفاقاتی در این زمینه رخ بدهد.