قم - تیم والیبال بانوان سفیر قم در لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور برابر نماینده تهران شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله برگشت مسابقات والیبال بانوان دسته اول باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه ادامه پیدا کرد و تیم والیبال سفیر قم در دومین دیدار خود در دیدار مقابل نماینده تهران مغلوب شد تا وضعیت صعود این به خطر بیفتد.

در این مسابقه، والیبالیست‌های سفیر قم که در دیدار رفت هم برابر این تیم مغلوب شده بودند با وجود گرفتن یک ست از حریف، در نهایت ۳ بر یک بازنده شدند اما به لطف پیروزی در سایر مسابقات خود کماکان در رده دوم جدول باقی ماندند.

در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های تهران، باریج اسانس کاشان، سفیر قم و بهنام کرج حضور دارند که در دومین روز دور برگشت این رقابت‌ها تیم سفیر قم در مصاف با تیم هیئت والیبال استان تهران مغلوب شد.

نماینده قم در نخستین بازی از دور برگشت به دیدار باریج اسانس کاشان رفت و با حساب ۳ بر صفر این تیم را شکست داد تا بخت خود را برای صعود به نیمه نهایی بیشتر کند.

در گروه دوم این مسابقات نیز تیم‌های استقلال آباده، میزان خراسان، نفت امیدیه و آتش و یخ تهران حضور دارند که از هر گروه ۲ تیم به مرحله پایانی صعود می‌کنند.

تیم والیبال سفیر قم در رده سنی نوجوانان بخش مردان ، چندی پیش در مسابقات لیگ دسته اول کشور به میزبانی اراک شرکت کرد اما نتوانست جواز صعود به مرحله بعد را به دست آورد.

تیم والیبال بزرگسالان سفیر نیز در لیگ دسته اول بزرگسالان کشور حضور دارد و در پایان نیم فصل نخست در رده هفتم جدول قرار گرفته است.